…būtent taip šešis tūkstantmečius elgiasi kinai ir todėl pusantro milijardo žmonių beveik neserga širdies ir kraujagyslių ligomis…

Kas rytą tik atsikėlus išskalaukite burną vandeniu ir išgerkite šaukštą ryžių acto (atkreipkite dėmesį: ryžių actas tik – 2%). Būtent taip šešis tūkstantmečius elgiasi kinai ir todėl pusantro milijardo žmonių beveik neserga širdies ir kraujagyslių ligomis. Nepatariu užgerti vandeniu, nes ryžių actas labai silpnas ir gerai padeda tiems, kas serga skrandžio opalige, skundžiasi skrandžio rūgštingumu, sunkumu, bėdomis virškinant. Ryžių actas ne sukelia rūgštingumą, o pagerina jo šarmines reakcijas.

Gero ryžių acto galite įsigyti: Kaune – Plechavičiaus 2/Lukšio 50a, parduotuvėlėje „Prieskonių kampelis“ ir Klaipėdoje – kinų auto paviljone „Czilin“ prie naujos „Delfino“ turgavietės, mob.tel. 8618 44051.

O dabar svarbiausias dalykas – lietuviams lietuviškas sveikatinantis pagalbininkas – Vincento mišinys, kuris apsaugos organizmą nuo gripo bacilų:
Plakikliu (blenderiu – kainuoja apie 40 litų) sutrinkite 700g lietuviškų spanguolių, 500g lietuviško medaus, 50g kaimiškų česnakų, 50g kaimiškų svogūnų. Taip pat trintuve sutrinkite 20g nuluptų laukų krienų ir 20g nuluptų imbierų, sumaišykite su spanguolėmis, po to įmaišykite 20g lietuviško medaus žiedadulkių, 20g lietuviškos bičių duonelės, 5g šviežiai maltų garstyčių, 5g šviežiai maltų cinamonų, 1g šviežiai maltų aitriųjų paprikų (galima sumalti kavos malūnėliu). Laikykite šaldytuve inde su dangteliu.

10-15 minučių po to, kai ryte išgėrėte ryžių acto, išgerkite šaukštą sveikatinančio Vincento mišinio. Jei kam mišinys pasirodys per aitrus, užgerkite vandeniu.

! Kol siaučia epidemija, Vincento mišinį gerkite ir vakarais.

Epidemijos metu daug ir dažnai valgykite česnakų, svogūnų, šviežiai trintų krienų, ypač sveika rauginti kopūstai, pagardinti smulkiai kapotais svogūnais ir saulėgrąžų aliejumi. Būtinai padėkite savo kūdikėlių imunitetui: nakčiai sutrinkite kelias česnako skilteles į košelę ir įdėkite kūdikėliui į kojinytes nakčiai taip, kad česnakas liestų padukus. Saugokite save nuo užsikrėtimo gripu: dažnai plaukitės rankas, ypač prieš ruošiant ar imant į rankas valgį.

Eidami į gatvę, parduotuvę ir darbe nešiokite kaukę, o į batus įdėkite po skiltelę česnako. Nebijokite jo kvapo, nes daug geriau juo kvepėti, nei sirgti ar mokėti „išrinktųjų klanui“ niekšiškai didelius pinigus už injekcijas, kurių poveikis yra abejotinas ir pasaulio žiniasklaidoje jau smerkiamas, kaip iš anksto sumanyta ir įvykdyta antihumaniška afera.

Parėję namo iš darbo arba lauko, tuoj pat nusiplaukite rankas, suvalgykite porą šaukštų spanguolių arba bruknių. Kasdien valgykite naminės juodos ruginės duonos su naminiu sviestu, sočiai pabarstę kaimiškais česnakais.

Vincentas Sakas
Nepriklausomas mitybos ir kulinarijos ekspertas
Tel. +370 463 50292. Mob. tel. +370 617 24338
El.paštas: vsakas@gmail.com

Vincentas Sakas straipsnyje „Vincentas Sakas: nepriklausomas mitybos ekspertas” taip pristato save : Pirmą kartą Lietuvoje specialybė „kulinarijos ekspertas“ atsirado tada, kai į mano Valstybinio socialinio draudimo pažymėjimą 2002 metais UAB „Ekovalda“ 18-064083 („RIMI“ prekybos tinklas) įrašė, jog esu priimtas darban kulinarijos ekspertu. Sutvarkęs jų kulinariją išėjau ir nuo to laiko visą laiką esu nepriklausomas ir niekam neįsipareigojęs. Norint tapti ekspertu reikia ypatingai gerai išmanyti maisto ir gėrimų gamybos technologijas ir kasdien gilinti žinias šių veiklų dinamikoje, daug laiko praleisti Europos bibliotekose ieškant senuose rankraščiuose ir knygose dalykų apie mitybą, maisto ir gėrimų gamybą. Kasdien sekti pokyčius, vykstančius žemės ūkio ir maisto gamybos kaitoje, kasdien prie kompiuterio praleisti bent 8 valandas, skaitant kas naujo pasaulyje įvyko mitybos ir sveikatos, kulinarijos, konditerijos, bakalėjos reikaluose. Taip pat restoraninio verslo, serviravimo, kulinarinio dizaino ir patiekalų bei gėrimų patiekimo madų pasaulyje.

Views All Time
Views All Time
66
Views Today
Views Today
1
0 0
Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn