Burberry

Kompanija BURBERRY buvo įkurta 1856 m., kai 21 metų Thomas Burberry, buvęs kaimo audinių pardavėjo mokinys, Basingstoke, Hampšyro provincijoje, atidarė drabužių parduotuvę. Verslas klestėjo, ir nuo 1870-ųjų BURBERRY ėmė garsėti kaip prekybos centras, kuriame didelis dėmesys skiriamas vietinių gyventojų ir čia dažnai besilankančių atvykstančių sportininkų lauke dėvimiems drabužiams kurti. 1879-aisiais Thomas Burberry sukūrė gabardiną – orui laidų audinį, audžiamą naujovišku būdu – siūlai dar prieš audžiant impregnuojami, kad nepraleistų vandens. Šis audinys ne tik nepraleido vandens, bet buvo ir nepaprastai patvarus. 1888 m. jis buvo patentuotas. 1891 m. Thomas Burberry atidarė savo pirmąją parduotuvę Londone, Haymarkete, dabar toje vietoje įsikūrusi BURBERRY korporacijos būstinė. 1901-aisiais BURBERRY buvo pavesta sukurti naują britų karininkų uniformą. 1904 m. buvo sukurtas BURBERRY logotipas su jojančiu riteriu ir užregistruotas kaip prekės ženklas. Šį dešimtmetį taip pat buvo atidaryta parduotuvių Paryžiuje ir Niujorke. Norvegų tyrinėtojas Roaldas Amundsenas vilkėjo BURBERRY drabužiais, kai 1911 m. gruodžio 14 dieną tapo pirmuoju žmogumi, pasiekusiu Pietų ašigalį. Amundsenas ten paliko BURBERRY gabardino palapinę, kad praneštų kapitonui Robertui Skotui, jog savo misiją įvykdė sėkmingai. Po to, kai Amundsenas pasiekė Pietų ašigalį, Ernestas Šekeltonas pasiryžo tapti pirmuoju tyrinėtoju, kirtusiu Antarktidą nuo pakrantės iki pakrantės. Per šią 1914 m. vykusią ekspediciją jis taip pat vilkėjo BURBERRY drabužiais. Languotas BURBERRY audinys, registruotas kaip prekės ženklas, buvo pristatytas 1924 m. kaip neperšlampamo apsiausto pamušalas. Greitai raudonos, smėlio, juodos ir baltos spalvos langeliais margintas audinys tapo BURBERRY simboliu. BURBERRY taip pat suvaidino svarbų vaidmenį aviacijoje gamindamas lakūnams specialiai sukurtą aprangą. A.E. Cloustonas ir Betse Kirby Green 1937-aisiais greičiausiai nuskrido iš Londono į Keiptauną – šias oro lenktynes pora laimėjo skrisdama lėktuvu De Havilland DH88 Comet, kurį rėmė BURBERRY.

Burberry For Men Eau de Toilette

Sukurtas 1996 m., Burberry Classic vyrams aromatas yra harmoningas ramybės ir aistros, elegancijos ir natūralumo mišinys.

Sudedamosios dalys

Levandos, bergamotės, čiobreliai, mėtos, kedrai, ambra, tongapupės.

Kvapas

Harmoningas ramybės ir aistros mišinys.

Burberry Brit Eau de Toilette

Brit mergina įkūnija žaismingą britų savitumą. Ji piktinanti, tačiau visada žavi ir nenuspėjamai seksuali. Gaivus ir žaismingas Brit kvapas – tai klasikinis žalumynų ir rytietiškų kvapų derinys: sodraus vaisių, švelnaus riešutų ir raminamo ambros, vanilės bei kvapiųjų tongapupių.

Sudedamosios dalys

Italiniai citrinmedžiai, kriaušės, pistacijos, baltieji bijūnai, cukruoti migdolai, ambra, svietenijos, vanilė, kvapiosios tongapupės.

Kvapas

Skatinantis veikti, seksualus, unikalus.

Burberry Brit For Men Eau de Toilette

Šiuolaikišką britą simbolizuojantys vyriški Brit pabrėžia laisvą eleganciją ir nereikalaujantį pastangų stilių. Gaivus rytietiškas kvapas, kuriame justi sultingi mandarinai, ką tik supjaustyti imbierai, laukinės rožės ir kvapnūs kedrai, suteikia pasitikėjimo savimi bei seksualumo, pabrėžia vyriškumą.

Sudedamosios dalys

Bergamotės, neprinokę mandarinai, imbierai, kardamonai, kedrai, laukinės rožės, kvapieji muskatmedžiai, tongapupės, rytietiška mediena, muskusas.

Kvapas

Teikiantis pasitikėjimo, seksualus, vyriškas.

Burberry London New Eau de Toilette

Šie nesenstančio kvapo kvepalai skirti šiuolaikiškam džentelmenui – rafinuotų manierų ir labai pasitikinčiam savimi. Iš pradžių šis rafinuotas ambros ir medienos kvapas gaivina ir pabrėžia vyriškumą, po to suteikia gundančio natūralaus seksualumo, galiausiai virsta unikaliu laikui nepavaldžiu dvelksmu.

Sudedamosios dalys

Bergamotės, levandos, cinamono lapai, juodieji pipirai, mimozos, oda, portveinas, paragvajiniai tvarai, sodinės briedragės, tabakas, raudonieji miramedžiai.

Kvapas

Elegantiškas, rafinuotas, nesenstantis.

Burberry London For Men Eau de Toilette

Šie nesenstančio kvapo kvepalai skirti šiuolaikiškam džentelmenui – rafinuotų manierų ir labai pasitikinčiam savimi. Iš pradžių šis rafinuotas ambros ir medienos kvapas gaivina ir pabrėžia vyriškumą, po to suteikia gundančio natūralaus seksualumo, galiausiai virsta unikaliu laikui nepavaldžiu dvelksmu.

Sudedamosios dalys

Bergamotės, levandos, cinamono lapai, juodieji pipirai, mimozos, oda, portveinas, paragvajiniai tvarai, sodinės briedragės, tabakas, raudonieji miramedžiai.

Kvapas

Elegantiškas, rafinuotas, nesenstantis.

Burberry Touch For Men Eau de Toilette

Vyriški Touch iš pradžių atskleidžia griežtai nusistovėjusių sudedamųjų dalių kvapo gaivą: švelnus žibuoklių ir rūgštus mandarininių citrinmedžių dvelksmas subtiliai dera su gaivinančiu baltųjų pipirų kvapu, kuri sušvelnina kadagių dvelksmas. Po to pamažu ima veikti stiprių vyriškų kvapų alchemija: kvapiųjų auksabarzdžių, muskuso ir tongapupių.Vyrams sukurti Burberry Touch – tai gyvybės esencija, tai kvepalai, pulsuojantys ritmu arba dvelkiantys tyla, tai aksesuaras, atspindintis naują požiūrį.

Sudedamosios dalys

Žibuoklių lapai, mandarininių citrinmedžių lapai, baltieji pipirai, virgininiai kadagiai, kvapieji muskatmedžiai, kvapieji auksabarzdžiai, trongapupės, muskusas.

Kvapas

Malonus, tačiau kupinas kontrastų.

Burberry Weekend Eau de Toilette

Šiuos aštraus medienos ir samanų kvapo kvepalus BURBERRY pristatė 1997 m. Weekend garsėja dėl ypatingos jų kvapo skleidžiamos gaivos. Skirti kvėpintis kasdien.

Sudedamosios dalys

Citrusai, mediena, muskusas.

Kvapas

Veržlus, gaivus, viliojantis.

Views All Time
Views All Time
2117
Views Today
Views Today
1
0 0