| |

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (41 dalis) Police

Police Originale – tai kvapas, kuris įkvepia išsilaisvinti, judėti pirmyn ir pakeisti savo gyvenimą. Sukurtas stipriam vyrui, kuris dievina naujus potyrius ir naujus nuotykius. Šiuolaikiškas ir stiprus Police Originale aromatas dėka sudedamųjų dalių virsta nepaprastai įdomiu ir hipnotizuojančiu. Prekės ženklą „Police“ 1983 – aisiais įkūrė italų kompanija „De Rigo“, patenkanti į didžiausių akinių gamintojų trejetuką. Teigiama, kad pasirinkti būtent tokį prekės ženklo pavadinimą kompaniją „De Rigo“ įkvėpė 1980 – aisiais tarp JAV policininkų paplitęs akinių stilius. „Police“ – tai prekės ženklas, išsiskiriantis šiek tiek kandžiu ir drąsiu stiliumi, kurį pasaulyje išgarsino šiuolaikiškų ir išskirtinių formų akinių kolekcijos bei „Police“ gaminių reklaminiu veidu tapę tokios įžymybės kaip Bruce Willis, George Clooney ir David Beckham. Šiandien prekės ženklas „Police“ garsėja ne tik puikiais ir kokybiškais akiniais nuo saulės, bet ir laikrodžiais, kvepalais bei papuošalais. Kvepalai „Police“ skirti ieškantiems naujų horizontų, naujų potyrių ir naujų nuotykių.

| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (39 dalis) Guerlain

Eliziejaus laukai, kuriuose buvo įkurti mados namai GUERLAIN, įkvėpė sukurti kvepalus, įkūnijančius žaismingą Paryžiaus dvasią. Uždegančio nuotaikingo kvapo Champs-Elysees sukurti moteriai, kuri vadovaujasi savo instinktais pasitikėdama savimi ir spontaniškai. Jeanas Paulas Guerlainas buvo taip sujaudintas moters, kurios vidinis grožis žadino tylų geismą, jog kaip tik jai sukūrė kvepalus – Samsara. Gundantys rytietiški kepalai, užvaldantys ir svaiginantys, skurti moteriai, kuri įkūnija harmoniją ir dvasingumą. Jazminų kvapas susilieja su šiltu santalų dvelksmu, o vanilės kvapas suteikia šiam deriniui stiprumo. Guerlain Insolence – šie Maurice‘o Roucel‘o sukurti neįprasto kvapo kvepalai – tai kerinti nauja žibuoklių kvapo interpretacija. Džiaugsmą žadinantį žibuoklių kvapą lydi aviečių dvelksmas, o vos juntamas apelsinų žiedų bei rožių kvapas suteikia stulbinamo sodrumo. Viską vainikuoja geismą skatinantis vilkdalgių ir tongapupių sakų kvapas, dėl kurio šie kvepalai tampa nepaprastai prabangūs. „Kvepalai – tai plonytė linija tarp moters ir pasaulio“ – teigė Jean-Paulas Guerlainas (Jean-Paul Guerlain). Jean-Paulas Guerlain gimė Abvilyje (pranc. Abbeville), jo tėvas buvo amatininkas, matyt, tai ir pastūmėjo jaunąjį Jean-Paulas Guerlain kibti į mokslus. Mokytis chemijos mokslo paslapčių jis išvyko į Angliją, o sugrįžęs į Prancūziją apsistojo Paryžiuje.

| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (54 dalis) Kelly Brook

Grožis, jaunystė, energija – didelis turtas, kurio neįmanoma nusipirkti, tačiau galima pajusti aromatą, įkūnijantį visas šias amžinas vertybes. Kelly Brook, žymus modelis, aktorė, laidų vedėja pristatė savo antruosius kvepalus Vivacious, apjungiančius klasiką ir šiuolaikiškumą. Nepaprastos aviečių, rožių ir vanilės natos suteikia aromatui švelnumo ir gaivos, o dailus kvepalų buteliukas atspindi grakštumą ir eleganciją.

| |

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (26 dalis) Guess

Guess Man – vyriškas, drąsus, seksualus ir svaiginantis kvapas. Įkvėptas „Guess” vyro gyvenimo stiliaus, užburiantis gaiva ir žadinantis jausmus. Tiesiog unikalus kvapas išskirtiniam vyrui. „Guess“ įkūrėjai, keturi broliai George’as, Armandas, Maurice’as ir Paulas Marciano, gimė ir dalį vaikystės praleido Alžyre, mat jų tėvas čia buvo rabinas. Šiam atsistatydinus iš pareigų, šeima persikraustė į Marselį Pietų Prancūzijoje. Nors tėvas tikėjosi, jog nors vienas sūnus paseks jo pėdomis ar bent susidomės kur kas dvasingesniais dalykais nei kliošinės kelnės, viskas buvo veltui. Pirmasis iš „doros kelio“ nuklydo George’as. Iš pradžių tapęs kirpėju savamokslis dizaineris George’as išbandęs įvairias sritis ryžosi kurti džinsus. Ir gana sėkmingai – greitai duris atvėrė net 26 „MGA“ (trijų brolių pirmųjų vardo raidžių junginys) parduotuvės visame Pietų Prancūzijos regione. Tačiau atostogos Kalifornijoje viską apvertė aukštyn kojomis – Los Andželas jaunuosius prancūzus taip pakerėjo, kad jie nusprendė negrįžti namo. Galiausiai broliai nutarė likti Amerikoje ir dar tais pačiais metais čia atidarė savo pirmąją parduotuvę. Naujajai rinkai nebetiko pavadinimas „MGA“. Broliai ilgai galvojo apie naująjį pavadinimą, kol vieną dieną George’as pareiškė broliams, kad naujasis pavadinimas bus „Guess“. Taip broliai Marciano sukūrė visame pasaulyje garsų prekės ženklą. Didžiausias jų koziris buvo Europoje naudojama džinsų gamybos technologija, apie kurią Amerikoje dar niekas nebuvo girdėjęs. Broliai Marciano užkariavo gerbėjų širdis europietišką stilingumą sujungę su amerikietiškuoju paprastumu. Šiandien „Guess“ gaminiais prekiaujama 70 pasaulio šalių, šis prekės ženklas garsėja drabužiais, aksesuarais, kvepalais, o „Guess“ džinsai vis dar pripažįstami vienais geriausių.

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (42 dalis) Prada
| |

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (42 dalis) Prada

Prada atnešė į kvepalų pasaulį unikalų tradicijų ir naujovių derinį – sukūrusi vakardienos ir rytdienos kvepalus iš naujo atrado senovinį parfumerijos meną. Kvapas Prada Man – tai šiuolaikiška klasika su užuomina į tikrąjį vyriškumą. Kvapas, kurį sukurti įkvėpė praeitis ir iš jos gimstanti ateitis. Italų mados namus PRADA 1913 m. įkūrė Mario Prada, kurių pavadinimas iš pradžių buvo „Fratelli Prada“ („Broliai Prada“), o pagrindinė kompanijos veikla – aksesuarų gamyba iš odos. Mados namai Prada išgarsėjo tuomet, kai 1978 m. kompaniją paveldėjo įkūrėjo Mario Prada anūkė Miucchia Prada. Ji išplėtė gamybą ir 1985 m. pradėjo gaminti aksesuarus iš nailono, kurie tapo ypatingai populiarūs Europoje, o maža juoda rankinė buvo pripažinta bestseleriu mados pasaulyje. Po ketverių metų Miucchia Prada sukūrė rudens-žiemos drabužių kolekciją, išsiskiriančią paprastumu, elegancija ir patogumu. Ši kolekcija atkreipė kritikų dėmesį, o kolekcijos drabužių modeliai buvo išgraibstyti akimirksniu. 1992 m. mados namai Prada pristatė kolekciją pavadinimu „Miu Miu“, skirtą jaunoms merginoms. Laiku bėgant Miucchia Prada įkurė kompaniją „Prada Group“, kuriai priklausė skirtingi prekės ženklai: „Fendi“, „Helmut Lang“, „Jil Sander“ ir „Azzedine Alaia“, tačiau šiandien nuosavybės teisės į šiuos prekės ženklus yra parduotos kitiems mados namams. Pirmieji prekės ženklo „Prada“ kvepalai buvo pristatyti 2000 m. Jų tiražas buvo nedidelis ir juos galima buvo įsigyti tik Prada butikuose. Tik nuo 2004 m. pasirodžiusius kvepalus „Prada“ galima surasti ir kitose prestižinėse parduotuvėse.

| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (40 dalis) Guess

Viliojantis, madingas, išlaisvinantis Guess aromatas sukurtas drąsioms ir iššūkius dievinančioms moterims. 2006 – aisiais pasirodęs išskirtinis ir moteriškas kvapas įkūnija mados namų Guess stilių. „Guess“ įkūrėjai, keturi broliai George’as, Armandas, Maurice’as ir Paulas Marciano, gimė ir dalį vaikystės praleido Alžyre, mat jų tėvas čia buvo rabinas. Šiam atsistatydinus iš pareigų, šeima persikraustė į Marselį Pietų Prancūzijoje. Nors tėvas tikėjosi, jog nors vienas sūnus paseks jo pėdomis ar bent susidomės kur kas dvasingesniais dalykais nei kliošinės kelnės, viskas buvo veltui. Pirmasis iš „doros kelio“ nuklydo George’as. Iš pradžių tapęs kirpėju savamokslis dizaineris George’as išbandęs įvairias sritis ryžosi kurti džinsus. Ir gana sėkmingai – greitai duris atvėrė net 26 „MGA“ (trijų brolių pirmųjų vardo raidžių junginys) parduotuvės visame Pietų Prancūzijos regione. Tačiau atostogos Kalifornijoje viską apvertė aukštyn kojomis – Los Andželas jaunuosius prancūzus taip pakerėjo, kad jie nusprendė negrįžti namo. Galiausiai broliai nutarė likti Amerikoje ir dar tais pačiais metais čia atidarė savo pirmąją parduotuvę. Naujajai rinkai nebetiko pavadinimas „MGA“. Broliai ilgai galvojo apie naująjį pavadinimą, kol vieną dieną George’as pareiškė broliams, kad naujasis pavadinimas bus „Guess“. Taip broliai Marciano sukūrė visame pasaulyje garsų prekės ženklą. Didžiausias jų koziris buvo Europoje naudojama džinsų gamybos technologija, apie kurią Amerikoje dar niekas nebuvo girdėjęs.

| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (55 dalis) Kenzo

Kenzo Jungle – išskirtinis kvapas, kupinas šilumos ir spalvų. Gyvenimas šių laikų pasaulyje ne ką mažiau įdomus ir rizikingas, nei paslaptingosios džiunglės. Ant rytietiško kvapo Jungle buteliuko puikuojasi dramblys, o „drambliai neša laimę“, – teigia Kenzo kvepalų kūrėjas. Jis tarsi ilgaamžiškumo, taikos bei palankumo simbolis. Kenzo Flower – unikaliame aguonomis puoštame flakone „įkalinti“ šiuolaikiški kvepalai Kenzo, skleidžiantys švelnų žibuoklių, vanilės ir rožių kvapą, sukurti šiuolaikiškai miesto moteriai, kuri gamtoje ieško įkvėpimo ir atsinaujinimo. Flower by Kenzo – gėlė, pražydusi mieste. Kenzo Amour – Kenzo pristato švelnius, geismą žadinančius kvepalus, dvelkiančius mediena ir muskusu. Kvapai, kuriuos prisimename iš kelionių po Aziją, Indiją, Indoneziją, Japoniją, Birmą ir Tailandą… Nuostabių vietų, kuriose plūste užplūsta spalvos ir kvapai. Kvapas Kenzo Flower Oriental papildo šiek tiek anksčiau pasirodžiusius, unikaliame aguonomis puoštame flakone „įkalintus“ šiuolaikiškus kvepalus Kenzo Flower. Egzotiškas, paslaptingas ir jausmus žadinantis kvapas Kenzo Flower Oriental skirtas moterims, kurios nori pabrėžti savo asmenybės išskirtinumą. Kenzo Flower Oriental – tai dar viena gėlė, pražydusi mieste. Kenzo pasaulis tarsi didelis sodas, kurio gyvybės šaltinis – vanduo. Tyras, gaivus ir jaunatviškas kvapas L’eau Par Kenzo alsuoja vandens paslaptingumu, pavasario gyvastimi.

| |

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (27 dalis) Guy Laroche

Garsus ir klasika tapęs Guy Laroche vyrams skirtas kvapas Drakkar Noir pasaulį išvydo 1982 – aisiais. Tarsi harmoningas elegancijos ir natūralumo, ramybės ir aistros mišinys Drakkar Noir aromatas toks subtilus, kad puikiai tinka kvėpintis tiek dieną, tiek vakare, tiek romantiškam pasimatymui, tiek dalykiniam susitikimui. Dizaineris Guy Laroche gimė 1921 m. Prancūzijoje. Anksti susidomėjo mada ir 1949 m. buvo priimtas dirbti Jean Desses asistentu. Norėdamas sužinoti naujų drabužių gamybos paslapčių 1955 m. ryžosi persikelti į Niujorką ir vos po kelerių metų 1957 m. atvėrė savo mados namų duris Paryžiuje bei pristatė pirmąją drabužių kolekciją, kurioje vyravo ryškios ir sodrios drabužių spalvos. Mados namų „Guy Laroche“ istorijoje vieni svarbiausių yra 1966 m., būtent tais metais pasaulį išvydo pirmieji mados namų kvepalai „Fidji“. Šie kvepalai buvo skirti moterims ir susilaukė didelės sėkmės. Tais pačiais metais dizaineris sukuria ir pirmą drabužių kolekciją vyrams bei atidaro butiką „Guy Laroche Monsieur“. Kompanijoje „Guy Laroche“ išties didelis dėmesys buvo skiriamas naujų kvapų kūrimui ir pristatymui. Kvapusis vanduo „Eau Folle“ pasaulį išvydo 1970 m., žymūs kvepalai „Drakkar“ – 1972 m., o 1977 m. gimsta naujas kvapas „J’ai Ose“, kuris tampa tikra sensacija moteriškos parfumerijos pasaulyje. Dizaineris Guy Laroche mirė 1989 m. Šiandien mados namai „Guy Laroche“ ir toliau kuria „pret-a-porter de lux“ kolekcijas, vyriškus drabužius „Guy Laroche“, laikrodžius, na, ir žinoma, puikius kvepalus.

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (43 dalis) Ralph Lauren
| |

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (43 dalis) Ralph Lauren

Polo Black žavi ryškiu drąsiu šiuolaikišku kvapu. Šiuos įdomius kvepalus mados namai RALPH LAUREN sukūrė 2005 metais. Kvapas Romance – tarsi lašas romantikos šiuolaikiško vyro gyvenime, jo meilės romansas moterims. Pajuskite užburiantį pirmojo pasimatymo su kvapu Romance jaudulį. Ralphas Lipschitzas gimė 1939 m. Niujorke. Jam dar esant paaugliui, tėvas nusprendė pakeisti šeimos pavardę į amerikietiškesnę – LAUREN, kuri dabar žinoma visame pasaulyje kai kalbama apie aukščiausią madą. Baigęs mokslus ir tarnybą armijoje, Ralph’as iš karto ėmėsi veiklos, susijusios su drabužių kūrimu. Iš pradžių Ralph Lauren’as buvo prašomas susiaurinti savo kūrinius ir nuimti niekam nežinomą prekių ženklą, tačiau dizaineris griežtai atsisakė. Jo pastangos pasiteisino ir jo naujoviški kaklaraiščiai ėmė sparčiai populiarėti. Taip gimė naujas prekių ženklas – POLO. RALPH LAUREN prekės ženklas POLO tapo vienu žinomiausių ir populiariausių.

| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (41 dalis) Gwen Stefani

Pirmuosius savo prekės ženklo L.A.M.B. kvepalus viena originaliausių muzikos žvaigždžių Gwen Stefani pavadino tiesiog L. Toks pavadinimas buvo pasirinktas neatsitiktinai: „L“ – tai pirmoji žodžio Love (išvertus iš anglų kalbos reiškia „meilė“) ir Gwen Stefani drabužių prekės ženklo L.A.M.B. raidė. Neprilygstamas, efektyvus ir seksualus kvepalų L aromatas tarsi Gwen parašas – žavus jos asmenybės atspindys. L aromatas iš pradžių žavi „skaniu“ gėlių kvapu, kuris pereina į „kibirkščiuojančią“ gaivą ir galiausiai apsupa šiltu muskuso kvapu. Gwendoline Renee Stefani gimė 1969 m. Kalifornijoje. Jos motina Patti – pusiau škotė, pusiau britė, turinti airiško kraujo, o tėvas Denis Stefani – italas. Nuo vaikystės Gwen Stefani tėvai skatino būsimosios žvaigždės domėjimąsi muzika: mokė ją miuziklų dainų, supažindino su amerikiečių folk muzika. Scenoje Gwen Stefani debiutavo atlikusi dainą iš miuziklo „Muzikos garsai“. Galima teigti, kad Gwen Stefani yra išskirtinė asmenybė: ne tik dainininkė, dainų autorė, bet ir aktorė, ir modelis, ir parfumerijos linijos kūrėja. „Andegraundo mūza“, – taip Gwen Stefani apibūdino Michele Scannavini, kompanijos „Coty Prestige“ prezidentas. 2003 m. ji sukūrė mados linija „L.A.M.B.“ ir atsiskleidė kaip dizainerė. Gwen Stefani kurtais rūbais ir aksesuarais mielai ėmė puoštis tokios žvaigždės, kaip Nicole Kidman, Paris Hilton, Nicole Richie, Pamela Anderson, Halle Berry, bet geriausiai savo kurtus drabužius išgarsino pati Gwen.