Milanas pradėjo 2006-2007 metų rudens – žiemos vyriškų drabužių kolekcijas Rafo Simonso kvapą užimančiu debiutu Jil Sander mados namuose. Kai tik ant podiumo pasirodė pirmasis drabužių komplektas, Sander estetikos gerbėjai suprato, kad jų laukia malonumas – ir dar koks malonumas! Drabužiai buvo tiesiog nepakartojami. Jokių diržų, jokių rankinių, jokių skrybėlių, tik drabužiai.

Simonsas iš naujo suformavo siluetą. Kelnės idealiai krito, marškiniai buvo nepriekaištingai balti, švarkai ir apsiaustai vyriškas formas pakėlė iki naujų aukštumų. Plono seržo švarkai, kašmyro apsiaustai su megztais intarpais ir raginėmis sagomis, praplatinti pečiai. Net nailono ar odos švarkai buvo pasiūti nepriekaištingai preciziškai. Rankovės priminė ankstyvąjį Cristobal Balenciaga, – tačiau tai buvo tikrasis Simonsas, žvelgiantis į ateitį. Spalvų paletė minimali – pilka, juoda, grybų spalvos. Megztiniai siauromis apykaklėmis, nertiniai – laisvai krintančios formos.

Neilo Barretto kolekcijos nuotaika buvo militaristinė, tačiau šviežiai pateikta – atrodo, tai naujai pasirodanti kryptis Milano vyriškų drabužių pasirodymuose. Barretto stilius buvo labiau rafinuotas ir apgalvotas, kokios paprastai ir būna jo kolekcijos.

Nuo amžininkų jį skiria detalės, jis visuomet turi idėjų, kaip transformuoti šiuolaikinio vyro aprangą. Juodi švarkai, ploniausi balti marškiniai su įsiuvais, plonos kelnės; romantiškumo suteikė moherio kostiumai – švarkai su dramblio kaulo kašmyro spalvos kelnėmis ir plačiais diržais.

Vakarinę aprangą pagyvino kasdieniai elementai – lyg į Bekingemo rūmus arbatos būtų pakviestas šiuolaikinis stileiva. Kam dėvėti marškinius, galite paklausti, jei paprasčiausiai galite ant skrandos su gobtuvu prisisegti varlytę? O kam turėti diržus ar kišenes, jei paprasčiausiai galima puikuotis tik jų raštu? Kolekcija buvo sukurta su įkvėpimu – jaunatviška, šviežia, naujai interpretuojanti senus nusistovėjusius dalykus.

Naujoji jėga – tokia buvo naujos Dolce & Gabbana 2006-2007 metų rudens – žiemos kolekcijos mantra ir ji buvo visiškai pagrįsta. Vyriškiai išėjo ant podiumo su plonais liemenės tipo megztiniais su sagomis ir aksominėmis kaklajuostėmis, dėvimomis su apdribusiomis priekyje klostuotomis tvido ar audinio su šviesiais ruoželiais kelnėmis. Šioje aprangoje senas geras Sicilijos stilius padvelkė modernumu.

Tačiau tuo viskas nesibaigė. Buvo ir prabangiausių didelio rašto mezginių, visuomet dėvimų su aksomine kaklajuoste, ir pačių minkščiausių kada nors regėtų džinsų. Viskas atrodė taip jausminga ir priminė pačias ankstyviausias Dolce & Gabbana vyriškų drabužių kolekcijas.

Tuomet buvo pademonstruota liemenė – viena pagrindinių krypčių, pasirodžiusi Milane šį sezoną – ji atrodė nuostabiai. Kasdienis pilkos ar grybų spalvos megztinis kerėjo savo nepriekaištingu pritaikymu ir bus, ko gero, būtinybe bet kokiam vyrui. Aksomas ir brokatas bus perkėlė atgal į dendžių epochą. Tai buvo kolekcija moderniam vyrui, jaučiančiam epochos pulsą, suvokiančiam save ir savo galią.

Galiausiai ant podiumo pasirodė nuostabiai sukirpti Edvardo laikų vakariniai drabužiai – jie buvo rafinuoti. Frakai, liemenės su pilkomis smokingo kelnėmis, juodi batai – visa tai dendį pavertė tokiu šiuolaikinių, koks tik jis begali būti. Ši pribloškianti kolekcija dar kartą pabrėžia Dolce & Gabbana stiliaus galią.

Skambant tūkstančiams laikrodžių, pasirodo japoniškas militaristinis stilius. Juodi mažomis juostelėmis raštuoti kimono įkvėpti smokingai su raudonais marškiniais ir siogūnų stiliaus šukuosenomis – naujasis Roberto Cavalli stilius. Modernumo į kolekciją įlieta derinant milijoną audinių ir technikų.

Pieštuko plonumo motociklininko kelnės su įsiuvais derinamos su rytietiškų raštų, nublukusios violetinės ar mėlynos spalvos vilna. Tuomet pasirodė ir perdėm papuošti drabužiai su japoniškais motyvais. Nublukę odos apsiaustai, puošti audinės ir lapės kailiais, su kišenėmis, atkartojančiomis didžiules nublizgintas odines keliautojo rankines.

Pagrindinis Cavalli motyvas buvo įmantrumas ir prabanga, šįsyk jo mėgstamus džinsus paliekant nuošalyje. Ir joks pasirodymas negalėjo būti baigtas, kol į sceną neįžengs jo herojė. Victoria Beckham pasirodė su žemę šluojančia vakarine suknia didžiule iškirpte ir vėduoklės motyvais. Prabanga – štai ko tikėjomės iš Cavalli, ir dar kartą jis mūsų nenuvylė.

Naujoji juoda, kaip nurodo Donatella Versace, yra mėlyna – ir visi mėlynos spalvos atspalviai. Rudens – žiemos kolekcijai ji pasirinko jau išbandytą Versace vyriškio formulę. Iš šilkinių raštuotų marškinių ryškėjo modelių raumenys, švarkai itin pabrėžė figūrą, kelnės buvo tokios plonos, kad buvo regėti kiekvienas raumenėlis, o kiekvieną kirpimą ir detalę pabrėžė odos apdaila.

Spalvų paletė – mėlyna (nuo juodai mėlynos iki electric spalvos), smaragdinė žalia, pilka, fuksijų – buvo tikrosios Versace spalvos. Carmen Kass su electrik mėlynos odos motociklininko apranga – įkūnyta Versace moteris. Kolekcija pasižymėjo nepriekaištingu kirpimu. Net megztiniai buvo smaragdo, mėlynos, juodos spalvos, kartais su odos intarpais ant alkūnių. Kolekcija įrodė, kad kai kalbama apie seksualinio žavesio pabrėžimą, Versace lieka nepralenkiama.

Views All Time
Views All Time
3060
Views Today
Views Today
1
0 0