Armani manija

Armani manija

Mados pasaulyje nuolat gimsta naujų žvaigždžių. Deja, dauguma jų — tik sezoninės: jos greitai išsisemia ir užgęsta. Drabužiai turi būti nuosaikūs ir šiuolaikiški — tokie kaip Giorgio Armani. Tai ir yra sėmės mados pasaulyje paslaptis.

Ką mes žinome apie G.Armani? Kad jis — vienas garsiausių drabužių dizainerių, aprengęs pusę Holivudo, išpopuliarinęs kostiumą bei smėlio spalvą. G.Armani — įvairiaspalvė asmenybė, kuri savo odisėją pradėjo nuo didelio apvalaus nulio. Šiandien mados genijus Giorgio Armani valdo milijardais pelną skaičiuojančią savo vardo mados ir stiliaus imperiją, kurios prabanga pasimėgauti jau galima čia ir dabar.

Pradžia

Straipsniai 1 reklama

G.Armani gimė 1934 metais liepos 11 dieną Piacenzoje (Italija). Jo motina siuvėja nuo mažens diegė vaikams gero skonio subtilybes. Sulaukęs 18 metų Giorgio išėjo tarnauti į kariuomenę ir tapo lauko daktaru. Vėliau studijavo mediciną. Deja, studijas teko nutraukti, mat Giorgio negalėjo priprasti prie kraujo vaizdo. Jis laikinai įsidarbino „La Rinascente“ prekybos centre. 2Turėdamas ypatingą nuovoką, ko parduotuvėse ieško vyrai ir moterys, 27-metis G.Armani šešeriems metams užstrigo dizainerio Nino Cerruti dirbtuvėse, kur kūrė vyriškų drabužių liniją. Čia jis išmoko visko, ko reikia savo verslui pradėti.

1975 metais jau 40-metis G.Armani jautėsi įgijęs pakankamai patirties. Su draugu Sergio Galeotti pardavę jųdviejų „Volkswagen“ automobilį (bene vienintelį savo turtą) jie įkūrė „Giorgio Armani S.p.A.“. „Mes nesupratome, ko ėmėmės. Tik žinojome, kad trokštame tai daryti“, — taip jie anuomet kalbėjo vietos spaudai. Vėliau G.Armani pasakojo: „Mačiau, jog tam, kad įtvirtinčiau savo ženklą, privalau sukurti ką nors nauja. Taigi nutariau eiti prieš srovę“.

Revoliucija

G.Armani ėjimas prieš srovę nebuvo drastiškas: pristatydamas savo pirmąsias kolekcijas jis neparodė jokio apnuoginto moters kūno ar raštuotų vyriškų kojinių. Kad taptų ryškiausia žvaigžde, Giorgio veikė daug subtiliau ir profesionaliau.

Laisve trykštanti unisex idėja — štai kas turėjo padaryti revoliuciją mados pasaulyje. Pirmiausia Giorgio supaprastino moteriško švarkelio siluetą ir sukūrė moteriškas kelnes su kantu. Be to, pasiskolino vyriško kostiumo audinius — vilną bei tvidą — ir taip panaikino akivaizdžius vyriškos bei moteriškos aprangos skirtumus. Daugeliui moterų, atsisakiusių namų šeimininkės statuso, G.Armani drabužiai įkvėpė pasitikėjimo savimi. Ir darbe, ir laisvalaikiu jos atrodė žaviai valdingos — jų ambicijos buvo patenkintos. Net Sofia Loren ne kartą tikino, jog dėvėdama G.Armani drabužius jaučiasi daug labiau pasitikinti savimi. Giorgio transformavo ir griežtą vyrišką kostiumą: jis tapo patogus, nevaržė judesių ir tiko aktyviam poilsiui. Kritikai šį sprendimą pripažino genialiu. Giorgio dėka vilkėdami kostiumus žmonės nebesijaučia įsprausti į futliarą.

Stilius

G.Armani stilius netinka drastiškiems išsišokėliams. Greičiau jį būtų galima apibūdinti kaip ekstremalią harmoniją arba tobulą pusiausvyrą tarp elegancijos ir komforto. Pasak G.Armani gerbėjų, jo šūkis galėtų būti: „Patogiai jaustis ir gerai atrodyti“. Jokių nereikalingų detalių! Jo drabužiai itin geros kokybės ir ilgai neišeina iš mados. Kasmetinėse G.Armani kolekcijose pastebimi tik santūrūs pokyčiai — jokių radikalių perversmų. Net spalvos, regis, lieka tos pačios — kiekvienam gyvenimo atvejui tinkamos neutralios. Tai Giorgio vizitinė kortelė. Iš tikrųjų kiekvienos kolekcijos koloritas vis kitoks. Tačiau skirtumai — labai švelnūs. G.Armani firminio audinio gamybos technologijos paslaptis — naudojamos tos pat spalvos, tik skirtingų tonų verpalai, kurie leidžia keisti atspalvius. Ne mažiau svarbu, kad G.Armani drabužiai nuostabiai dailina figūrą. Jais vilkinčios moterys virsta gražuolėmis: liemuo atrodo daug liaunesnis, klubai — siauresni, o kojos — ilgesnės.

Pripažinimas

1981-aisiais atidaręs pirmąją parduotuvę, po metų Giorgio tapo pirmuoju dizaineriu, patekusiu ant „Time“ žurnalo viršelio. Tačiau jau iki tol „Armani“ ženklas buvo taip išpopuliarėjęs, kad Richardas Gere`as, filme „Amerikietiškasis žigolo“ išdidžiai dėvėjęs G.Armani drabužius, buvo priverstas griebtis sarkazmo: „Kas čia vaidina — aš ar mano švarkas?“ Po šios juostos sėkmės „Armani“ ženklui atsivėrė visos durys. Ir Giorgio ėmė kalti geležį, kol karšta. Jis atidarė parduotuves beveik visuose didžiausiuose pasaulio miestuose. O jo firminį užrašą jau galima išvysti ne tik ant drabužių, bet ir ant akinių, papuošalų, avalynės, kvepalų, kosmetikos, vaikiškų bei apatinių drabužių, maudymosi kostiumėlių, slidinėjimo kostiumų, lagaminų, namų apyvokos reikmenų, baldų ir netgi saldumynų. 2000-aisiais pristatytas oficialus puikiai sukurtas tinklalapis giorgioarmani.com. Giorgio atidarė keletą prabangių kavinių.

Pradedant 1979-aisiais kasmet Giorgio Armani pelno po keletą prestižinių apdovanojimų: jis buvo kelis kartus pagerbtas kaip geriausias Italijos ir tarptautinis dizaineris, apdovanotas už nuopelnus garsinant Italijos vardą, už indėlį madai bei kino menui, už vyriškų ir moteriškų drabužių kolekcijas. Pastaraisiais metais G.Armani pelnas jau skaičiuojamas milijardais. Tačiau jis nė neketina užmigti ant laurų. „Aš vis dar kasryt pabundu degdamas troškimu kurti“, — sako nepailstantis 70-metis dizaineris.

Garsenybės

Daugybė Holivudo įžymybių — Martinas Scorsese, Alas Pacino, Jeremy Ironsas, Antonio Banderasas, Ricky Martinas, Sophia Loren, Ashley Judd, Hilary Swank, Jodie Foster, Samuelis L.Jacksonas, Gwyneth Paltrow, Benas Affleckas, Mira Sorvino, — kai reikia pasipuošti kokiam svarbiam įvykiui, kreipiasi į G.Armani. Žvaigždės žino: su jo apdarais niekada neapsijuoks ir nepaklius į neskoningiausiai besirengiančiųjų sąrašus. G.Armani drabužiai gundantys, tačiau neatidengia daugiau, nei būtina. G.Armani tai vadina „patikimu stiliumi“, tinkamiausiu žvaigždei, besirūpinančiai savo įvaizdžiu.

Skandalas

Kartais ir genijams pasitaiko prastų dienų. Neseniai dorovingus britus šokiravo viena neva pernelyg seksuali „Armani Junior“ reklama, kur pavaizduotas ilgaplaukis tik apsmukusius džinsus dėvintis vaikas. Pasipylė pikti skundai neva tokia reklama gali išprovokuoti pedofilijos protrūkį. Reklamos buvo nuspręsta atsisakyti.

Dosnumas

Giorgio Armani rūpi ne tik mada, bet ir globalios problemos. Jis organizuoja atogrąžų miškų saugojimo akcijas, renka lėšas AIDS, krūties vėžio prevencijai, Dauno sindromu sergantiems vaikams, Tailando vaikų reabilitacijos centro statybai, remia programą Korėjos tigrams išsaugoti. Be to, G.Armani yra Jungtinių Tautų Aukščiausios pabėgėlių komisijos gerosios valios ambasadorius.

2005-ieji

Šį vasarį per Milano madų savaitę G.Armani pristatė naują 2005—2006 m. rudens ir žiemos „Emporio Armani“ kolekciją. Jos koloritas — tipiškas „Armani“: balta, juoda, įvairūs smėlio atspalviai, duksli mėlyna ir firminė nenusakoma miglos spalva. Stilius — ypač laisvas, skirtas aktyviai miestietei. Ypatingos detalės — galifė tipo kelnės, blauzdinės, galvos aksesuarai, sluoksniuoti bei laisvai krentantys audiniai. Rytietiško tipo dvieiliai švarkeliai bei paltai, rūpestingai parinktose vietose juosiami diržai, puikiai formą laikančios apykaklės, nuostabūs subtilaus dizaino priedai liudija prabangų solidumą.

Lietuva

Šiandien pasaulyje karaliauja keturios pagrindinės „Armani“ linijos: „Giorgio Armani“, „Armani Collezioni“, „Emporio Armani“ ir „Armani Jeans“. Pagaliau ir lietuviai sulaukė dienos, kai užsigeidus vardinio daikto jau nebereikia skristi į paryžius ar milanus. Vilniuje atidaryta „Emporio Armani“ parduotuvė, kur savo gurmaniškus mados poreikius gali tenkinti ir moterys, ir vyrai. Čia rasite visko: vakariniai, kasdieniai, apatiniai, sportiniai apdarai bei aksesuarai iš tolo šviečia kokybe ir gundo pasimatuoti. Tokiam kvietimui sunku atsispirti.

Views All Time
Views All Time
9790
Views Today
Views Today
2

Pridėti komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

+ 84 = 90