Visų Wing Tsun stovėsenų „motina“ yra pagrindinė stovėsena Yee Chi Kim Yeung Ma. Tai ne kovinė stovėsena, bet ji yra kovinių stovėsenų pagrindas. Pėdos pasuktos į vidų, o keliai truputį sulenkti ir spaudžiami į vidų. Tokiu būdu, savo forma, ji yra panaši į tvirtą Eifelio bokštą. Naujokų dažnai daromos klaidos yra šios: stovima per plačiai ar per daug siaurai, pėdos nepasukamos reikiamu kampu, per žemai nuleistas dubuo. Šių ir kitų klaidų jūs turite vengti.

Truputį pasukus kūną į šoną, iš pagrindinės stovėsenos galima pereiti į šoninę. Pasukant kūną į šoną, pirmiausia dėmesys skiriamas pėdų padėčiai. Tokiame pasisukime sukasi tik viena pėda savo centru. Atliekant posūkius yra panaudojama natūrali žmogaus reakcija į ateinančią priešininko jėgą, ją nukreipiant ar palydint į šoną. Ši stovėsena dažnai naudojama su kitomis, pereinant į puolimą. Iš šoninės stovėsenos galima pereiti į priekinę judrią stovėseną, kuri yra kovinė ir viena labiausiai naudojamų. Čia didžioji kūno masės dalis tenka galinei kojai, o priekinė atlieka puolančiosios vaidmenį, taip pat akcentuojamas kelių spaudimas. Su stovėsena atitinkamai yra derinama ir rankų padėtis. Šioje stovėsenoje įmanomi įvairūs perėjimai į kitas stovėsenas ir įvairios judėjimo formos.

Labiausiai Wing Tsun paplitę pristatomi žingsniai. Jie atliekami iš priekinės stovėsenos žengiant priekine koja į priekį ir iš paskos, neatplėšiant pėdos nuo žemės, pritraukiant galinę. Po tokio vieno veiksmo jūs grįžtate vėl į priekinę stovėseną. Jie yra patogūs atakuojant ir, žinoma, efektyvūs. Tradiciniuose Šaolinio stiliuose judėjimo technika dažnai naudojama su įvairiais šuoliukais ir dažnais kūno svorio centro pernešimais į įvairias puses. Wing Tsun priešingai, sudaroma galimybė vienu žingsniu perkelti abi kojas ir išlaikyti pastovų kūno svorio centrą. Tokiu būdu yra palaikoma ir judesių ekonomija. Pagrindinės pasitaikančios klaidos yra: kūno svoris pernešamas ant priekinės kojos, galinės kojos pritraukimo metu aiškiai pakeliama pėda, užmirštamas kelių spaudimas.

Views All Time
Views All Time
3591
Views Today
Views Today
1
0 0