Jurijaus Borisovo reklaminio leidinio „Tvarka bus?“ pirmoji tiražo dalis turėtų pasirodyti gruodžio 4-ąją. Tą dieną Konstitucinis Teismas pradės nagrinėti Seimo prašymą ištirti, ar teisėtai prezidentas Rolandas Paksas išimties tvarka suteikė Lietuvos pilietybę dosniausiam savo rinkimų kampanijos rėmėjui J.Borisovui. Ketvirtadienį reklaminis leidinys pasieks Vilniaus miestą ir rajoną, penktadienį – kauniečius, o vėliau – kitas šalies vietoves. Iškart išplatinti visą tiražą neleidžia spaustuvės ir platinimo tarnybų techninės galimybės, nes tektų per kelias valandas išvežioti apie 60 tonų popieriaus.

„Ūkininko patarėjo“ vyriausiasis redaktorius Vytenis Neverdauskas antradienį susitikime su žurnalistais sakė, kad lietuvių kalba bus išleista 1 mln. 140 tūkst. egzempliorių, rusų – 60 tūkst. Pasak V.Neverdausko, pusė rusų kalba pasirodžiusio tiražo bus vežama į Rusiją ir platinama „įvairioms šios šalies organizacijoms, partijoms ir Dūmos nariams“.

Jis nepaneigė, kad Rusijos informacijos vadybos bendrovės „Almax“ darbuotojai Ana Zatonskaja ir Anatolijus Potninas padėjo rengti leidinį, kuriame bandoma paneigti įtarimus dėl neteisėtos prezidento rėmėjo veiklos bei pačios „Almax“ vaidmens Lietuvos politikoje, tačiau tvirtino, kad jų atstovai redakcijoje nesilankė.

„Jų pasiūlymą susitikti turėjau, tačiau tuo metu turėjau išvažiuoti“, – teigė V.Neverdauskas.

V.Neverdauskas tvirtino, jog „Almax“ nėra susijusi su KGB ir niekuo Lietuvai nekenkė. „Jie kūrė scenarijus R.Pakso rinkiminiams klipams ir filmui apie jį, tačiau visuomenės spaudimas, kad neva ši bendrovė susijusi su KGB vertė prezidentą neigti ryšius su ja“, – kalbėjo redaktorius.

V.Neverdauskas tvirtino, kad už leidinio turinį redakcija atsakomybės neprisiims ir nurodys, kad tai reklaminis leidinys. „Faktus pateikia (J.Borisovo bendrovė) „Avia Baltika“, o mes esame tik leidėjai“, – kalbėjo jis.

Jo skaičiavimais, priedo išleidimo išlaidos sieks apie 500 tūkst. litų. Paklaustas, kiek iš to uždirbs „Ūkininko patarėjas“, redaktorius atsakė „labai daug“, bet konkrečios sumos nenurodė.

V.Neverdauskas neigė, kad šį leidinį sutiko leisti dėl sunkios bendrovės „Ūkininko patarėjas“, leidžiančios kelis laikraščius ir knygas, finansinių problemų. „Tai yra verslas, be to, man kaip žurnalistui įdomu pateikti ir kitokią nuomonę“, – tikino jis.

Pirmadienį prie „Ūkininko patarėjo“ redakcijos su žvakelėmis piketavo aštuoni judėjimo „Už Prezidentūrą, dirbančią Lietuvai“ nariai. Judėjimo atstovas Giedrius Kalninis BNS sakė, kad tokius piketus rengiamasi rengti kasdien, kol priedas bus išleistas arba bus atsisakyta jį leisti.

Prezidentūros skandalą tyrusi Seimo komisija pirmadienį paskelbė išvadas, jog R.Paksas dėl savo ryšių „buvo ir tebėra pažeidžiamas“, ir tai „sudaro grėsmes nacionaliniam saugumui“.

Views All Time
Views All Time
138
Views Today
Views Today
1
0 0