Mes gimėme ir užaugome tarp arbatos

Mes gimėme ir užaugome tarp arbatos

Pirkėjai net nežino, kad pasaulinio garso arbatos firmos iš tikrųjų neturi nieko bendro su arbatos gamyba, jos tik atlieka tarpininko tarp arbatos augintojų ir vartotojų vaidmenį. Firmos- tarpininkės, superkančios žaliavą (ne tik arbatos), perdirbančios ir po to parduodančios garsiais prekybiniais vardais pavadintus gaminius, egzistuoja daugelyje išsivysčiusių šalių. Tai tarsi savotiškas kolonialinės eksploatacijos epochos palikimas.

Taip yra ir su arbatos prekyba. Didelės firmos superka besivystančiose šalyse arbatos lapelius, sumaišo juos į prekybines rūšis, pažymi žinomu prekybiniu pavadinimu ir patiekia pardavimui. Vartotojui tokios tarpininkavimo paslaugos brangiai kainuoja: produkcijos kaina kyla, kokybė prastėja, kadangi ilgėja gamybos ciklas, ir palaipsniui dingsta aromatas bei šviežumas.

Žmonės, kurie augina ir renka arbatą, priversti tenkintis tik kukliu užmokesčiu už savo nelengvą darbą, jie raginami išvedinėti dar pigesnes arbatos rūšis.

Straipsniai 1 reklama

Pirkėjas, kaip taisyklė, siekia įsigyti gerai žinomų pavadinimų arbatą. Šiuo metu beveik visos žinomos arbatos rūšys yra gaminamos stambių tarptautinių firmų- tarpininkių, kurios didelę savo biudžetų dalį išleidžia reklamai, idant palaikytų savo prekių paklausą. Tuo pat metu daugeliu atvejų žinomų pavadinimų arbata jau seniai nebeatitinka savo buvusios kokybės, šios rūšys priklauso nebe žmonėms, kurie jas įkūrė bei nuoširdžiai rūpinosi geru savo gaminių vardu, bet firmoms, nusipirkusioms autorines teises ir išnaudojančioms sukurtą reputaciją. Ir visgi, pirkėjų konservatyvumas beveik nepalieka naujoms arbatos rūšims galimybės sulaukti pasisekimo ir taip įgalina prekybos firmas neribojamoms diktuoti savo sąlygas arbatos gamintojams.

Mūsų firmas įkūrėjas siekia pateikti pirkėjui pačią geriausią arbatą pasaulyje už prieinamą kainą. Tik tai mums padėjo pagerinti Šri Lankos arbatos gamintojų padėtį bei išsaugoti šalyje tas pajamas, kurias anksčiau kiekvienais metais išveždavo užsienio prekybos firmos.

1986 metais įkūręs “Dilmah” arbatos firma, Merryll’as J. Fernando stojo į kovą su tarptautinių firmų diktatu. Jis rėmėsi savo ankstesne patirtimi. Ilgai tiekęs neapdirbtus arbatos lapelius daugeliui žymių firmų, Merryll’as atkreipė dėmesį į svarbią jų pirkimo tendenciją. Dauguma prekybos firmų vietoje tradicinės, bet brangios Ceilono arbatos užpirkinėjo vis daugiau naujų pigesnių rūšių . Tai reiškė, kad garsiausių mažmeninės prekybos tinkle platinamų arbatos rūšių sudėtis iš esmės pasikeitė. Pirkėjas pamėgo ir priprato prie šių rūšių aukštos Ceilono arbatos kokybės dėka, bet Ceilono arbatos šių rūšių sudėtyje jau nebebuvo! Merryll’as J. Fernando nusprendė tai panaudoti savo tikslams ir pasiūlė pirkėjui tai, ką jis taip mėgo- Ceilono arbatą. Būtent tai turėjo būti naujo prekybinio pavadinimo “Dilmah” privalumas.

Dabar, praėjus vienuolikai metų nuo “Dilmah” firmos įkūrimo, ši arbata parduodama 87 pasaulio šalyse ir turi nepriekaištingą reputaciją. Išsipildė firmos įkūrėjo svajonė: arbatos plantacijų darbuotojai gauna pelnytą atlyginimą už savo darbą, nacionalinės arbatos rūšys tapo gerai žinomomis visame pasaulyje. Savo ruožtu “Dilmah” firma nenustojamai rūpinasi darbo sąlygų gerinimu bei arbatos pramonės darbuotojų gerbūvio kėlimu, vykdo sveikatos apsaugos, švietimo ir kitas socialines programas.

Jausdamasis skolingas eiliniams darbininkams, firmos vadovas įsteigė Merryll’o J. Fernando labdaros fondą, į kurio sąskaitas iš firmos biudžeto pastoviai pervedamos stambios pinigų sumos. Fondas savo lėšomis padeda tiems, kuriems reikia pagalbos: visų pirma vienišoms moterims, vaikams ir seneliams. Fondas taip pat finansuoja Nacionalinės ligoninės krūtų ligų kliniką, gyvenamo ploto skurstantiems statybas, eilę švietimo projektų įvairiuose šalies kampeliuose. Fondas užsiima labdaringa veikla ir užsienyje: palaiko Australijos ir Naujosios Zelandijos ligonines, finansuoja Ronald’o McDonald’o gyvenamojo ploto programą Australijoje bei prisideda prie eilės kitų socialinių projektų įvairiose šalyse.

Mes rūpinamės arbata nuo jos pasodinimo iki tos akimirkos, kai ji atsidurs pas Jus ant stalo. Bet mes rūpinamės be tik preke, mes stengiamės daryti viską kas nuo mūsų priklauso tam, kad pasaulis aplink mus taptu geresniu. Tokia mūsų ideologija. Ir to neįmanoma nupirkti už pinigus!

Views All Time
Views All Time
3876
Views Today
Views Today
1

Pridėti komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

7 + 2 =