Pastaruoju laiku labai daug kalbama apie Lietuvos viešųjų ryšių kompanijas ir jų teikiamų paslaugų kokybę bei kainas. Mano manymu, viešieji ryšiai Lietuvoje išgyvena krizę, po kurios dalis kompanijų privalės užsidaryti arba keisti veiklos profilį. Situaciją galima apibūdinti taip - viešųjų ryšių...
Apie kai kurių mūsų politinių ryšių specialistų profesinę etiką ir garbės kodeksą vertėjo susimąstyti jau tada, kai 2002 metais Lietuvos Prezidento rinkimuose buvo panaudoti nacių politinių plakatų ir eitynių simboliai - liepsnojantys fakelai ir ereliai. Pagaliau jau pats „prezidentinės“ liberaldemokratų partijos...
“Viešosios erdvės” apskritojo stalo diskusijoje dalyvauja politologas Lauras Bielinis, viešųjų ryšių kompanijos vadovas Aurelijus Katkevičius, “Eltos” apžvalgininkas Vladimiras Laučius, dienraščio Bernardinai.lt redaktorius Andrius Navickas ir “Atgimimo” redaktorė Indrė Makaraitytė. A. Navickas. Vienas ryškiausių šios Prezidento rinkimų kampanijos aspektų yra tas, kad...
Daugeliui TV žiūrovų tikriausiai krito į akis dinamiška, ekspresyvi Darbo partijos reklama, kurioje partijos vadovas Viktoras Uspaskichas į žūtbūtinę ir pergalingą, anot reklamos sumanytojų, kovą telkia savo „krepšinio“ komandą. Šiuo metu tai profesionaliausias ir įtaigiausias politinės reklamos vaizdo klipas. Pasak idėjos...
Kolegos žurnalistai, Žinoma, jei tik leisite taip į Jus kreiptis. "Naujoje komunikacijoje" publikuotas straipsnis "Smegenų užkalbėtojai" susilaukė daug komentarų. Ši publikacija, "kaip diskutuotina" perspausdinta "Verslo žiniose", verčia prisidėti prie to, kad diskusija taptų dvikrypte. Taigi norėtume išsakyti savo nuomonę ir lauktume...
Reklama – emocijos, informacija ten neperduodama. Kaip tada jaustis "labai edukuotiems vartotojams" a la Dalia Šiukštienė, kuriai bloga nuo "IKI Premija" kortelės ir nuo metrinio katino, ėdančio jos mylimiausią auksinę žuvelę? "IKI Premijos" kortelė docentei "kvepia kvazifinansine veikla", be to, kelia...
Pernai rudenį Vilniuje vyko ypatingas vakarėlis – susirinko visa Vilniaus viešųjų ryšių bendruomenė. Minėjo Mykolo Katkaus ir Kristino Taukačiko verslų susijungimo po "Viešųjų ryšių partnerių" (VRP) stogu gimtadienį. "Susirinko apie 50-60 "piarščikų" , apžiūrėjo vieni kitų merginas, konstatavo, kad viešųjų ryšių...
Lapkričio 21 diena, ketvirtadienis. Lietuva pakviečiama į NATO, bet šis straipsnis – ne apie tai. Reikia dirbti. 10 val. – spaudos konferencija. "Elektroninė prekyba" pristato Rusijos bendrovės "Bitrix" turinio valdymo sistemą. Nenorėjau eiti, bet jie skambino, ragino, todėl teko. Ateinu 10...
Kas iš jūsų tiki žiniasklaidos jėga? Ar skaitydami straipsnį apie kokį nors produktą, firmą, tikite tuo, ką skaitote? Tikriausiai taip. O kokią reakciją jumyse sukelia reklama? Ar reklamoje minimus teiginius priimate už "gryną pinigą"? Laikraštinis straipsnis daugeliui mūsų sukuria įvaizdį, kad...
Viešųjų ryšių teorija moko, kad geras pranešimas spaudai turi būti sudarytas iš septynių pagrindinių dalių. Tuoj po firminio blanko antrašte turi būti žodžiai "pranešimas žiniasklaidai" arba "pranešimas spaudai" (pasirinkite, kas Jums labiau tinka ar patinka), ar koks kitas dokumento rūšį nusakantis...