Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (57 dalis) Lacoste
| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (57 dalis) Lacoste

Sukurti ribotos serijos Lacoste kvapą Dream of Pink įkvėpė svajonės. Šis rožinis aromatas skirtas jaunoms, degančioms aistra gyvenimui ir energijos kupinoms moterims. Išskirtinis, moteriškas, gėlių ir vaisių Dream of Pink aromatas tarsi eleksyras, sukurtas iš svajonių, šviesos, puikios nuotaikos ir laisvės. Touch of Pink linksmai moteriai suteikia laisvės ir nepriklausomybės jausmą. Moteriškas jazminų ir žibuoklių dvelksmas susilieja su gaiviu kalendrų lapų ir raudonųjų apelsinų kvapu. Galiausiai apgaubia švelnus santalų, muskuso ir vanilės kvapas. Inspiration atskleidžia moteriškos laisvės esmę ir įkvepia moteris flirtuoti su gyvenimu. Jų kvapas toks pat „daugiabriaunis“, kaip ir moteris, kuriai jis sukurtas. 2003 metais pasirodę moteriški kvepalai Lacoste subtiliai kvepia gėlėmis ir švelniai dvelkia prieskoniais. Lacoste skirti moteriai, turinčiai unikalų stiliaus pojūtį. Pirmą kartą marškinėliai su žaliu krokodilu, sukurti Rene Lacoste, pasirodė dar 1933 m. Per keletą dešimtmečių šis krokodilas tapo ne tik prekės ženklo „Lacoste“ logotipu, bet ir simboliu nepriekaištingo stiliaus. Rene Lacoste gimė 1904 m. Paryžiuje. Būdamas penkiolikos metų jis išvyko į Angliją pas savo tėvą ir susidomėjo tenisu. Tėvai nedraudė Rene Lacoste žaisti teniso, bet iškėlė sąlyga – per trumpą laiko tarpą pasiekti gerų rezultatų. Rene Lacoste tiesiog „dievino“ tenisą, perskaitė gausybę literatūros ir nuolat treniravosi.

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (58 dalis) Lancome
| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (58 dalis) Lancome

Garsių parfumerijos meistrų Olivier Crespo ir Jacques‘o Cavallier kūrinys Lancome kvapas Magnifique – šiltas ir kartu rafinuotas, dvelkiantis rožėmis ir šafranais. Kvapas Magnifique buvo pristatytas žodžių žaismu pagrįsta fraze: „You are unique, you are magnifique” („Tu – unikali, tu – nuostabi”). Magnifique širdies natos yra net dvi rožės – amžinasis moteriškumo simbolis. Bulgarinės rožės – kaprizingos, bet gaivios tarsi švieži vaisiai. Prancūzinės rožės kvapui suteikia retumo, jausmingumo ir prabangos. Tačiau… moderni moteris – ne lepi rožė. Jos stiprybei pabrėžti parfumeriai ir pasitelkė retą sudedamąją dalį – nagarmotą. Ajurvedos tėvynėje Indijoje Nargamothos eterinis aliejus – tradicinė priemonė: ja ir gydoma, ir kvepinamasi, ir patalpos smilkomos. Indijoje Nargamothos eterinis aliejus išgaunamas iš viksvuolių šeimos augalo šakniastiebių. Raižytame kolonos formos flakone glūdintys O De Lancome apgaubia švelniu, gaiviu ir seksualiu kvapu, tarsi sklindančiu iš žalumynuose skendinčios sodo altanos. Lancome Hypnose – šie kerintys rytietiški kvepalai skirti žavingai moteriai, kurios elgesys stulbina ir intriguoja. Hipnotizuojančiam Hypnôse žavesiui neįmanoma atsispirti, jis neturi nei pradžios, nei pabaigos. Prašmatnus flakonas – tarsi iš stiklo išrėžtas papuošalas, kurio briaunos nuostabiai žėri šviesoje. Kiekviena Hypnôse pasikvėpinusi moteris kvepės skirtingai priklausomai nuo dienos, jos būdo ir galios žavėti.

| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (59 dalis) Lanvin

Rafinuotas ir nepaprastai traukiantis kvapas Rumeur spinduliuoja seksualumą ir eleganciją. Kaip gandai ir paslaptys keliaujantys iš lūpų į lūpas palaipsniui kinta ir pasipildo su kiekvienu nauju perpasakotoju, taip ir kiekviena moteris pasikvėpinusi kvepalais Rumeur kvepės skirtingai priklausomai nuo dienos, jos būdo ir galios žavėti. Lanvin Rumeur aromatas tiesiog privers aplinkinius kalbėti apie moterį, pasikvėpinusią šiais kvepalais. Sukurti kvapą Eclat D’Arpege įkvėpė meilė ir šilti jausmai. Eclat D’Arpege – tai šiuolaikinė klasika, netikėtas, „kibirkščiuojantis” ir valiūkiškas aromatas, įkūnijantis ne tik meilę, jausmus, bet ir moteriškumą. Eclat D’Arpege neabejotinai sustiprins kiekvienos šiais kvepalais pasikvėpinusios moters žavesį ir privers atsisukti praeivius gatvėje. 2000 – aisiais pasirodžiusius Lanvin kvepalus Oxygene sukūrė parfumeris Alberto Morillas. Nesiliaujantis judėjimas, skubėjimas ir vasarą alinantis karštis tiesiog tapo įprasta didmiesčio gyvenimo kasdienybe. Kvapas Oxygene – tai lyg gaivaus oro gurkšnis, skirtas didmiesčio moterims. Jis gaivus, vaiskus ir puikiai tinka kvėpintis kasdien. Prancūzų mados namus „Lanvin” 1889 m. įkūrė Jeanne Lanvin. Iki tol Jeanne Lanvin siuvo vaikiškus drabužėlius savo broliams ir seserims, o vėliau ir dukrai. Ji manė, kad tai, ką siūlo parduotuvėse yra neįdomu ir nuobodu. Vietoj parduodamų griežto ir paprasto stiliaus drabužėlių vaikams, ji siūdavo spalvotus ir ryškius.

| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (60 dalis) Lolita Lempicka

Lolita Lempicka – tai kerintys ir viliojantys kvepalai, kuriuose subtiliai dera saldus gebenių lapų, anyžių, švelnus žibuoklių ir vilkdalgių kvapas, vainikuojamas vos juntamo vanilės ir muskuso dvelksmo. Šie geismą žadinantys kvepalai žavi tyrumu bei lengvumu. Lolita Lempicka ‘L’ – tarsi eliksyras, užvaldantis jausmus ir sielą. „Jis primena man nepakartojamas akimirkas, kai saulės spinduliai bučiavo mano odą, o jūros bangos palikdavo sūroką skonį ant mano lūpų. Tai kvapas apie kurį aš taip ilgai svajojau…”, – teigė Lolita Lempicka pristačiusi dar vieną nepaprastą kvapą ‘L’. Šis kvapas įkūnija seną jūreivių mitą apie jūroje gyvenančią undinę. ‘L’ aromatas sukurtas moteriai, kuri nepriklausoma ir valiūkiška, laisva ir „nesugaunama”. Lolita Lempicka kviečia mus pakeliauti po pasaulį, kupiną pirmapradžio moteriškumo, jausmų, žavių fantazijų ir vaikystės prisiminimų. Dizainerė Lolita Lempicka, kurios tikrasis vardas yra Josiane Pividal, gimė 1954 m. Prancūzijoje. Pirmąsias drabužių siuvimo paslaptis ji sužinojo iš savo motinos. Nuo 1970 m. Lolita Lempicka ėmė taisyti dėvėtus drabužius, prikeldama juos naujam gyvenimui ir suteikdama originalumo ir išskirtinumo. Prekės ženklą „Lolita Lempicka” 1983 m. sugalvojo kartu su vyru, pasirinkdama V. Nabokovo knygos „Lolita” herojės vardą ir žinomos dailininkės Tamaros de Lempickos pavardę.

| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (61 dalis) Marc Jacobs

Viliojantis ir spinduliuojantis kvapas Daisy apgaubia malonia šiluma bei ramybe. Pasinerkite į „Daisy” pasaulį, kupiną gaivos, moteriškumo ir žaismingo tyrumo. Visame pasaulyje žymus dizaineris Marc Jacobs gimė 1962 m. Kai jam buvo septyneri mirė jo tėvas, o motina ištekėjo antrą kartą, bet nesėkmingai. Po to sekė dar kelios motinos santuokos ir nuolatiniai persikraustymai iš vieno miesto į kitą. Galiausiai Marc Jacobs tai nusibodo ir jis nusprendė gyventi su senele, kuri tapo vieninteliu jam artimu žmogumi. Marc Jacobs su malonumu prisimena tuos laikus, kai senelė žiūrėdama televizorių nuolat mezgė ir visada pasiimdavo jį su savimi eidama apsipirkti. Jis taip pat prisimena, kad labai mėgo vartyti senelės žurnalus apie madą. Taip palaipsniui ir gimė Marc Jacobs susižavėjimas ir meilė madai. Studijuodamas garsiame mados koledže „Parsons” jis susipažino su Robert Duffy ir kupini entuziazmo jaunuoliai nusprendė kartu įkurti kompaniją „Jacobs Duffy Designs Inc.”. Tačiau viskas klostėsi ne taip sklandžiai, kaip jie tikėjosi, o nuolatinis lėšų stygius tiesiog persekiojo. Kai 1986 –aisiais mirė dizaineris Perry Ellis, po dviejų metų Marc Jacobs sulaukė pasiūlymo tapti kūrybos direktoriumi, o Robert Duffy – kompanijos prezidentu. Tai buvo jų kūrybinės laisvės pradžia: kai galima tiesiog kurti negalvojant apie pinigus. 1992 m. Marc Jacobs pristatė savo kolekciją, kurią iki šių dienų įvardija kaip pačią mieliausią.

| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (62 dalis) Mariah Carey

„Kvepalams sukurti reikia panaudoti ne vieną natą, – sako atlikėja – tai lyg nuostabi melodija.” Kvepalai Mariah Carey M sudaryti iš įvairių egzotinių kvapų derinio: Taityje augančios gėlės tiare, švelnios svilarožės, marokietiškų smilkalų ir gintaro. Kvapas toks pats kerintis ir jausmingas, kaip ir dainininkė. M aromatas – tarsi dar viena Mariah Carey daina savo gerbėjams. Mariah Carey gimė 1970 m. Sulaukusi septyniolikos metų ji persikraustė į Niujorką tvirtai tikėdama, kad taps garsia dainininke. Naujame didelių galimybių mieste Mariah Carey dažniausiai buvo kviečiama atlikti pritariamojo vokalo partijas, tačiau įrašinėjant vienos dainininkės muzikinį albumą Mariah Carey pastebėjo Tomis Moltola kompanijos „Columbia Records” vadovas. Kalbama, kad Tomis Moltola iš karto įsimylėjo Mariah Carey balsą ir jau 1990 m. būsimoji žvaigždė pradėjo įrašinėti savo debiutinį albumą. Muzikinio albumo „Emotions” sėkmė padėjo Mariah patekti į pasaulinės muzikos elitą. 1993 m. Mariah Carey ir Tomis Moltola susituokė. Po santuokos dainininkė išleido trečiąjį savo albumą „Music Box”, kuris iki šių dienų yra pripažįstamas geriausiu dainininkės darbu. Pirmuosius savo kvepalus sukurtus kartu su kompanijos „International Flavors & Fragrances” parfumeriais Carlos Benaim ir Loc Dong populiari dainininkė pristatė 2007 m. Dainininkė Mariah Carey teigia: „Aš niekada anksčiau nenaudojau kvepalų, nes daugelis iš jų tiesiog dirgino mano odą.

| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (63 dalis) Mary Kate and Ashley

Vienos garsiausių pasaulyje dvynės seserys Ashley ir Mary-Kate Olsen pristatė išskirtinį ir jų gyvenimo stilių atspindintį kvapą L. A. Style. Madingas, šiuolaikiškas ir lengvas aromatas L. A. Style pasižymi vasaros vaisių ir gėlių natų harmonija. L. A. Style neabejotinai nukels į saulėtą paplūdimį, juk, tai laisvės ir vasaros aromatas. Nesvarbu, koks Jūsų stilius, tai aromatas, kurį iškart pamilsit. Vienų garsiausių pasaulyje dvynių Ashley ir Mary-Kate Olsen kvapas N. Y. Chic įkūnija nepaprastai greitą gyvenimo tempą ir eklektišką stilių. N. Y. Chic – tai kvapas stilingai didmiesčio merginai. Dvynės seserys Ashley ir Mary-Kate Olsen gimė 1986 m. Losandžele (JAV). Tiesa, Mary-Kate keliomis minutėmis yra jaunesnė už seserį Ashley. Taip pat jos turi dar vieną vyresnį brolį ir jaunesnę seserį. Aktorių karjerą Ashley ir Mary-Kate pradėjo, kai joms buvo tik devyni mėnesiai. Abi seserys pasikeisdamos atliko tą patį vaidmenį filme „Full House”. Įdomu tai, jog šio filmo prodiuseriai nenorėjo, kad žiūrovai suprastų, jog tą patį vaidmenį atlieka dvynės, todėl ilgą laiką titruose šalia kitų aktorių pavardžių buvo nurodoma, jog vaidina „Mary-Kate Ashley Olsen”. Tiesa išaiškėjo tik tuomet, kai dvynės seserys abi gavo skirtingus vaidmenis filme „To Grandmother’s House We Go”. Mielos ir žavios dvynės seserys greitai užkariavo žiūrovų širdis ir netrukus tapo tikromis žvaigždėmis.

| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (64 dalis) Max Mara

Pirmieji vienų garsiausių Italijos mados namų Max Mara vardiniai kvepalai pasirodė 2004-aisiais. Klasikiniai, laikui nepavaldūs Max Mara kvepalai pabrėžia jais pasikvėpinusios moters žavesį, individualumą, jos stilių ir žadina jausmus. Mados namus „Max Mara” 1951 m. įkūrė Achille Maranotti. Tegiama, jog pavadinimui „Max Mara” buvo panaudotos pirmosios įkūrėjo pavardės raidės ir populiaraus personažo grafo Maxo, kuris retai būdavo blaivus, bet visada stilingas ir pasitempęs, vardas. Pradžioje 1950 – ųjų daugelis dizainerių, diktuojančių madas, turėjo siaurą ratą klientų, jie kurdavo aristokratams, Holivudo žvaigždėms ir aukštuomenei. Achille Maranotti nusprendė sukurti madingus, patogius ir prieinamus visiems drabužius, jis galvojo, kad madingai ir gražiai rengtis nori ne tik žvaigždės, bet ir paprasti žmonės. Pirmoji drabužių kolekcija, pasirodžiusi 1951 m. buvo itin sėkminga ir sulaukė didelio pripažinimo. Nuo to laiko kompanija „Max Mara” sparčiai augo ir jau daugiau kaip 50 metų mados namų „Max Mara” vardas neatsiejamas nuo visos Italijos mados istorijos. Pirmieji mados namų „Max Mara” kvepalai pasaulį išvydo 2004 – aisiais. Stilingas ir elegantiškas kvapas nepavaldus laikui ir puikiai pabrėžiantis pasikvėpinusios moters žavesį, individualumą ir jos stilių. Kvepalai „Max Mara” universalūs kaip ir drabužių linijos, puikiai tinka bet kuriai progai, tiek dieną, tiek romantiškam pasimatymui vakare. „Max Mara” moteris stilinga, graži ir elegantiška.

| |

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (20 dalis) Fendi

Kvapas Uomo – tarsi nepakeičiamas kiekvienos dienos nuotykių sąjungininkas. Pirmą kartą pasirodęs dar 1988 – aisiais kvapas Uomo žavi kalendrų, levandų, mairūnų, vaistinių šventagaršvių, kiparisų, ciklamenų, vilkdalgių ir cinamono kvapų deriniu, kurį puikiai papildo kvapieji auksabarzdžiai, pačiuliai, vanilė ir ambra.

| |

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (36 dalis) Lanvin

Praėjus beveik 80 metų nuo tada, kai pasaulį išvydo klasika tapę moteriški kvepalai Arpege, mados namai Lanvin pristatė kvepalus Arpege skirtus vyrams. Stilingas ir šiuolaikiškas, bet kartu sukurtas brandžiam ir patyrusiam vyrui nepaprastas kvapas Arpege simbolizuoja rafinuotumą, vyriškumą ir eleganciją. Arpege aromatas – tai tarsi tradicijų ir šiuolaikiškumo sąjunga. Praėjus beveik 80 metų nuo tada, kai pasaulį išvydo klasika tapę moteriški kvepalai Arpege, mados namai Lanvin pristatė kvepalus Arpege skirtus vyrams. Stilingas ir šiuolaikiškas, bet kartu sukurtas brandžiam ir patyrusiam vyrui nepaprastas kvapas Arpege simbolizuoja rafinuotumą, vyriškumą ir eleganciją. Arpege aromatas – tai tarsi tradicijų ir šiuolaikiškumo sąjunga. Prancūzų mados namus „Lanvin“ 1889 m. įkūrė Jeanne Lanvin. Iki tol Jeanne Lanvin siuvo vaikiškus drabužėlius savo broliams ir seserims, o vėliau ir dukrai. Ji manė, kad tai, ką siūlo parduotuvėse yra neįdomu ir nuobodu. Vietoj parduodamų griežto ir paprasto stiliaus drabužėlių vaikams, ji siūdavo spalvotus ir ryškius. Netrukus Jeanne Lanvin sulaukė gausybės užsakymų iš aplinkinių žmonių. Teigiama, kad mados namų „Lanvin“ istorija prasidėjo nuo skrybėlaičių parduotuvės atidarymo Paryžiuje. Tuo laikotarpiu skirtingų formų, spalvų ir stilių skrybėlaitės buvo neatsiejama moterų aprangos detalė. Nepaisant didelės skrybėlaičių paklausos Jeanne Lanvin pasiryžo siūti ir drabužius moterims. Taip 1913 m. nepaisant angliškų aprangos tradicijų buvo pristatytos lengvos „Lanvin“ suknelės. Kompanija susilaukė sėkmės ir 1925 m. kompanijoje dirbo jau 800 žmonių. Per kiekvieną naujos kolekcijos pristatymą dalyvaudavo per 300 modelių. Galiausiai Jeanne Lanvin 1926 m. pristatė vyriškų drabužių kolekciją, o po metų pasirodė ir pirmieji kvepalai, kurie tapo parfumerijos pasaulio klasika. Kompanijos „Lanvin“ kvepalai „Eclat d‘Arpege“ moterims ir vyrams pasaulį išvydo tik praėjus aštuoniasdešimčiai metų po pirmųjų kvepalų pasirodymo. Patikėkite kvepalų „Eclat d‘Arpege“ aromatas privers atsisukti praeivius gatvėje.