| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (66 dalis) Mont Blanc

Seksualus ir žadinantis geismą, intriguojantis ir traukiantis kvapas Individuelle Femme pabrėžia savimi pasitikinčios ir savo taisykles kuriančios moters stiprią asmenybę. Unikalus gėlių natų ir rytietiškų medienos akordų derinys atskleidžia moteriškumo paslaptį, pažadina aistrą, seksualumą ir gebėjimą gundyti. Individuelle Femme žavesiui tiesiog neįmanoma atsispirti. Mont Blanc – tarsi sinonimas prabangos, kokybės, meistriškumo, nesenstančio stiliaus ir elegancijos. Nepaisant plataus kompanijos „Mont Blanc” gaminių asortimento, visų pirma „Mont Blanc” – tai plunksnakočių ir rašiklių gamintojas, nuo kurių gamybos ir prasidėjo šios kompanijos, įkurtos 1906 m. Vokietijoje, istorija. Tuomet jos pavadinimas buvo „Simplo Filler Pen Company”, kurią įkūrė inžinierius Eberstein’as. Kompanijos finansinė padėtis palaipsniui sunkėjo, ir Eberstein’ui teko ieškoti partnerių, galinčių investuoti į jo verslą. 1909 m. vienas iš investuotojų netikėtai mirė, o pats kompanijos įkūrėjas Eberstein’as, apkaltintas pinigų grobstymu, pabėgo kartu su šeima į JAV. Dėl šios istorijos oficialiu kompanijos „Mont Blanc” įkūrėju yra vadinamas bankininkas Klaus Johannes Voss. Būtent jis pasirinko kompanijos simboliu aukščiausio Europos kalno viršūnę – „Mont Blanc”. Nepaisant nusistovėjusių tradicijų Klaus Johannes Voss nusprendė, plunksnakočių plunksnas žymėti ne aukso praba, o skaičiais „4810″, atspindinčiais aukštį aukščiausio Europos kalno viršūnės – „Mont Blanc”.

| |

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (38 dalis) Mont Blanc

Presence Cool – tai naujas žvilgsnis į vyriškumą. Kvapas sukurtas vyrui, kuris žavi stiprybe, protu ir ramybe. Presence Cool aromatas ne tik traukia, bet ir intriguoja bei nepaprastai pabrėžia vyriškumą. Mont Blanc – tarsi sinonimas prabangos, kokybės, meistriškumo, nesenstančio stiliaus ir elegancijos. Nepaisant plataus kompanijos „Mont Blanc“ gaminių asortimento, visų pirma „Mont Blanc“ – tai plunksnakočių ir rašiklių gamintojas, nuo kurių gamybos ir prasidėjo šios kompanijos, įkurtos 1906 m. Vokietijoje, istorija. Tuomet jos pavadinimas buvo „Simplo Filler Pen Company“, kurią įkūrė inžinierius Eberstein‘as. Kompanijos finansinė padėtis palaipsniui sunkėjo, ir Eberstein‘ui teko ieškoti partnerių, galinčių investuoti į jo verslą. 1909 m. vienas iš investuotojų netikėtai mirė, o pats kompanijos įkūrėjas Eberstein‘as, apkaltintas pinigų grobstymu, pabėgo kartu su šeima į JAV. Dėl šios istorijos oficialiu kompanijos „Mont Blanc“ įkūrėju yra vadinamas bankininkas Klaus Johannes Voss. Būtent jis pasirinko kompanijos simboliu aukščiausio Europos kalno viršūnę – „Mont Blanc“. Nepaisant nusistovėjusių tradicijų Klaus Johannes Voss nusprendė, plunksnakočių plunksnas žymėti ne aukso praba, o skaičiais „4810“, atspindinčiais aukštį aukščiausio Europos kalno viršūnės – „Mont Blanc“, simbolizuojančios aukščiausią rašymo meno viršūnę. Šiandien kompanija „Mont Blanc“ garsėja puikiais odos ir juvelyriniais dirbiniais, laikrodžiais, akiniais ir net kvepalais bei vyrams skirta kosmetika. Kvepalų „Presence“ klasikinis buteliukas puikiai žiūrisi net ant rašomojo stalo, o kvapas primena kalnų orą ir yra toks pats gaivus, tyras ir lengvas.