|

Lietuvoje pabaigta diegti numerio perkeliamumo paslauga

Nuo 2006 m. vasario 1 dienos visi telefono ryšio naudotojai, pasinaudoję numerio perkeliamumo paslauga, gali gauti visas telefono ryšio operatorių teikiamas paslaugas. Išsaugodamas savo numerį, vartotojas gali rinktis bet kurį paslaugų teikėją pagal jam svarbius kriterijus: paslaugų kokybę, kainas, teikiamų paslaugų įvairovę, klientų aptarnavimo kokybę, taikomas nuolaidų sistemas. Naudodamasis kito judriojo telefono ryšio teikėjo paslaugomis, vartotojas gali naudotis ne tik balso perdavimo paslauga, bet ir trumpųjų žinučių (SMS), vaizdo žinučių (MMS) bei visomis kitomis judriojo telefono ryšio teikiamomis paslaugomis. Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybos (RRT) duomenimis, iki 2006 m. vasario 1 d. numerio perkeliamumo paslauga pasinaudojo 61 367 vartotojai. “Numerio perkeliamumo paslauga vartotojams suteikia laisvę ir galimybes rinktis geriausiai jo poreikius atitinkančio operatoriaus paslaugas ir kartu išsaugoti savo turimą telefono numerį”, – sakė RRT direktorius Tomas Barakauskas. – “Veikiant numerio perkeliamumo paslaugai, didėja ir konkurencija tarp tokias telefono ryšio paslaugas teikiančių operatorių, kadangi jiems tampa svarbu ne tik pritraukti į savo tinklą kuo daugiau naujų abonentų, bet ir išsaugoti jau esančius”, – pažymėjo T. Barakauskas.

| |

“Tele2” kviečia išsivaduoti iš didelių sąskaitų

Telekomunikacijų bendrovė “Tele2” nuo pat savo atėjimo į rinką įtakojo mobiliojo ryšio kainų kritimą ir toliau laikosi savo kovingos pozicijos, kviesdama vartotojus rinktis pigesnes mobiliojo ryšio paslaugas teikiantį operatorių ir taip neriboti savo bendravimo. Ryšių reguliavimo tarnybos įsakymu visi, keičiantys telefono ryšio paslaugų teikėją, turi teisę išlaikyti senąjį abonentinį numerį. Nuo vasario 1d. viešųjų telefono ryšio tinklų operatoriai ir paslaugų teikėjai užtikrina, kad abonentams numerio perkeliamumas būtų pradėtas vykdyti naudojant centrinę duomenų bazę. Tai reiškia, kad mobiliojo ryšio vartotojai nuo šiol galės be jokių sunkumų rinktis kitą operatorių, siūlantį pigiausias jų poreikius atitinkančias paslaugas. Ekonomistų vertinimu, galima tikėtis nemažos mobiliojo ryšio vartotojų “migravimo” bangos. “Tele2” generalinis direktorius Petras Masiulis mano, kad mobiliojo ryšio kainos Lietuvoje yra per aukštos. “Mes visada siūlėme mažiausias kainas rinkoje ir savo pažadą tęsime, o taip pat daug investavome į paslaugų ir ryšio kokybę, kuri nebenusileidžia konkurentams”, – komentuoja P. Masiulis. Todėl “Tele2” kviečia pasinaudoti per centrinę duomenų bazę pagaliau veikiančia numerio perkėlimo paslauga ir išbandyti bendrovės pasiūlymus.

„Tele2“ skelbia informacinę kampaniją už skaidrius viešuosius pirkimus
| |

„Tele2“ skelbia informacinę kampaniją už skaidrius viešuosius pirkimus

Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ pradeda informacinę kampaniją, taip siekdama atkreipti valdžios atstovų ir visuomenės dėmesį į valstybės lėšų švaistymą, vykdant neskaidrius viešuosius pirkimus. Pradėjusi dalyvauti biudžetinių organizacijų skelbiamuose viešuosiuose mobiliojo ryšio paslaugų pirkimuose, „Tele2“ pastebėjo nusistovėjusią subjektyvumo tendenciją, nepagrįstai nepalankią daliai telekomunikacijų rinkos dalyvių. Valstybinėms organizacijoms nesilaikant viešųjų pirkimų ir konkurencijos įstatymų, neoptimalaus paslaugų pasirinkimo pasekmės gula ant mokesčių mokėtojų pečių. Beveik visos valstybinės organizacijos jau seniai naudojasi mobiliuoju ryšiu, pirkdamos šią paslaugą iš seniau į rinką atėjusių kompanijų. Informacijos slaptumas, asmeniniai ryšiai ir kitos priežastys gali paversti viešąjį pirkimą iš anksto suplanuotu susitarimu, palankiu tik vienam kandidatui.

„Tele2“ toliau plečia tinklą ir gerina ryšio kokybę
| |

„Tele2“ toliau plečia tinklą ir gerina ryšio kokybę

Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ investuoja į tinklo plėtrą ir ryšio kokybę, kad ir toliau galėtų teikti aukštos kokybės, konkurentams nenusileidžiančias paslaugas, tačiau daug patrauklesne kaina.
Bendrovė pradėjo savo veiklą Lietuvoje penkiais metais vėliau nei pagrindiniai konkurentai. Šiandien, greito ir efektyvaus darbo dėka, „Tele2“ gali pasigirti jau daugiau nei 96% Lietuvos teritorijos dengiančiu mobiliojo ryšio tinklu, kurį nuolat plečia ir tobulina. „Tele2“ sėkmingos veiklos priežastys pirmiausia yra tarptautinė patirtis 23 šalyse, centralizuotas sistemų valdymas, patikimų tiekėjų pasirinkimas. Lietuvoje, kaip ir daugelyje kitų šalių, įmonė sėkmingai bendradarbiauja su „Siemens“ kompanija. Beje, „Siemens“ organizacinė struktūra panaši į bendrovės „Tele2“. Abiejų įmonių techniniai darbuotojai dirba pasiskirstę pagal veiklos sritis, o ne pagal valstybes ir teritorijas. Taip per ilgą laiką sukaupta patirtis leidžia nekartoti tų pačių klaidų plečiant veiklą kitose šalyse ir operatyviai diegti naujas technologijas.

|

Japonijoje bandomos jau ketvirtosios kartos bevielio ryšio sistemos

Japonijos korporacija “NTT DoCoMo” ketvirtadienį pirmoji pasaulyje gavo licenciją ketvirtosios kartos bevielio ryšio sistemos bandymui. Didžioji dalis iš daugiau kaip milijardo pasaulyje naudojamų bevielio ryšio telefonų priklauso antrajai bevielio ryšio technologijos kartai, įskaitant ir Europos GSM standartą. Trečiosios kartos diegimas šiuo metu tik pradedamas, ir kol kas tik techniškai pažangiausiose pasaulio valstybėse. Japonijos korporacijos prognozėmis, ketvirtosios kartos technologijos diegimas gali būti pradėtas 2010 metais.

|

SMS žinutėmis susipažinę norvegai susituokė telefonų būdelėje

Savaitgalį Norvegijoje vyko neįprastos sutuoktuvės: Gretė Mirslet (Grte Myrslett) ir Frodė Strmas (Frode Strmma) amžinąją meilę vienas kitam prisiekė Oslo priemiesčio… telefono būdelėje. Šioje ceremonijoje dalyvavo ir kunigas. Jaunuoliai susipažino vasarą susirašinėdami SMS žinutėmis. Jie pripažino, jog juos suartino ryšys telefonu.

|

Ar prigis GPS implantai?

“Applied Digital Solutions” pristatytas implantuojamo GPS įrenginio prototipas yra disko formos ir dydžiu primena įprastą širdies stimuliatorių. Jo skersmuo – 6,35 cm, storis – 1,27 cm. Prietaisas turi miniatiūrinę anteną, kuri gali priimti GPS sistemos palydovų signalus. Pasak kompanijos atstovų, pirmieji tokio implanto bandymai buvo sėkmingi, nors nedetalizuojama, ar jo veikimas buvo tikrintas toje aplinkoje, kuriai jis skirtas, t.y. žmogaus organizme. Įrenginio maitinimo šaltinis pagrįstas elektros indukcija -jį galima įkrauti iš išorės. “Applied Digital Solutions” tikisi dar iki šių metų pabaigos sumažinti implanto dydį mažiausiai perpus. Į jį turėtų būti įdiegtas ir mobiliojo ryšio modulis, kurio dėka žmogaus buvimo vietos koordinates būtų galima pranešti kitiems.

|

Rusijoje galimas “Vimpelcom” ir “MegaFon” susijungimas

Jei Rusijoje susijungs dvi mobiliojo ryšio operatorės “Vimpelcom” ir “MegaFon”, šalies Ryšių reguliavimo tarnyba gali svarstyti naują licenciją, teigė Rusijos Ryšių ministras Leonidas Reimanas. “Optimalus mobiliojo ryšio operatorių skaičius yra trys”, – sakė L.Reimanas. “Jei “Vimpelcom” ir “MegaFon” susijungs, mes turėsime pagalvoti, kaip į rinką įtraukti trečią operatorę”. “Vimpelcom” ir “MegaFon” yra antra ir trečia pagal dydį Rusijos mobiliojo ryšio bendrovės. Abi kompanijos konkuruoja su “Mobile TeleSystems”, kuri taip pat dirba Ukrainoje ir turi daugiau abonentų nei “Vimpelcom” ir “MegaFon” kartu paėmus. Visos trys bendrovės sparčiai plečia savo rinkas.

|

Internete jau galima įsigyti telefoną iš “Matricos”

“Matrica: Perkrauta” premjeros dieną “Samsung” internete pradėjo pardavinėti šiame filme nusifilmavusį savo mobilųjį telefoną “SPH-N270”. Jis kainuoja 500 JAV dol. ir kol kas pardavinėjamas tik amerikiečiams. Kadangi tai kolekcinis telefono modelis, kiekvienas pažymėtas specialiu numeriu – pradedant nuo 00002. Pranešama, kad telefonų skaičius ribotas. Vienas neįprasčiausių futuristinės išvaizdos telefono elementų – ekraną uždengiantis slankiojantis dangtelis, kuriame įmontuotas garsiakalbis. Nuotraukose matomas žaliai juodas TFT ekranas iš tikrųjų gali atvaizduoti 65 tūkstančius spalvų.

| |

Verslininkai skuba užsisakyti pigesnius “Omnitel” pokalbius

Didžiausio šalies mobiliojo ryšio operatoriaus “Omnitel” rugpjūčio 1 d. pradėta teikti paslauga verslo klientams “Verslo lyga” sulaukė didžiulio verslininkų susidomėjimo. Praėjus vos daugiau kaip mėnesiui nuo paslaugos įdiegimo, ja šiandien jau naudojasi apie 50 proc. verslo įmonių. Paslauga “Sava komanda” naudojasi net 95 proc. įmonių. “Omnitel” tinklu naudojasi septynios iš dešimties Lietuvos verslo įmonių, todėl su labai daug partnerių bei klientų, naudodamiesi šia paslauga, verslininkai gali kalbėti gerokai pigiau. Užsisakę paslaugą “Verslo lyga” ir sumokėję simbolinį vieno lito mokestį verslininkai gali kalbėti už 0,25 Lt per minutę piko metu ir 0,20 Lt ne piko metu.