| | | |

Populiarėja 50 colių įstrižainės plazminiai televizoriai

Displaybank agentūros duomenimis, 50 colių plazminių televizorių pardavimų skaičius peršoko 40 colių plazminių televizorių pardavimų skaičių, kuris buvo užfiksuotas 2006 metų gruodžio mėnesį. 50 colių įstrižainės plazminių televizorių pardavimų pelną sudaro 233 milijonai USD, o tuo pačiu metu 40 colių plazminių televizorių buvo parduoda už 232 milijonus USD. Pelnas net 1 milijonu mažesnis. 2006 metų gruodžio mėnesį daugelis kompanijų, išskyrus Matsushita Electric Industrial, pranešė, kad 40-42″ plazminių televizorių paklausa yra smarkiai kritusi, o 50″ televizorių pardavimų mažėjimas nebuvo pastebimas. Manoma, kad 2007 metais plazminių televizorių rinką paklausą sudarys 13 milijonų vienetų prietaisų, iš jų 5,1 milijonų vienetų (40%) priklausys 50″ plazminiams televizoriams. Pietų Korėjos kompanijos Samsung ir LG paskelbė, kad ketina padidinti 50″ plazminių televizorių gamybą iki 45%. Japonijos kompanijos Fujitsu Hitachi Plasma Display (FHP) ir Pioneer jau dabar pareiškė, kad 50% jų gaminamų plazminių televizorių įstrižaine yra 50 colių. Didėjanti 50″ plazminių televizorių paklausa iš rinkoje dalyvaujančių kompanijų pareikalavo peržiūrėti kainų politiką. Dar prieš dvi savaites kompanija Matsushita Electric Industrial savo Panasonic 50″ plazminių televizorių kainas sumažino 1000 USD. Samsung ir LG savo 50″ televizorių kainas taip pat peržiūrėjo ir kol kas laiko jas 2000 USD kainos lygyje.

| | | |

Modernūs televizoriai pagal pažangiausias technologijas

“Pastogės” skaitytojų klausimus atsako “Philips Baltijos” atstovybės vadovas Giedrius Martusevičius. Kokius televizorius šiuo metu labiausiai renkasi Lietuvos pirkėjai? Lietuvos pirkėjai pastaruoju metu vis didesnį dėmesį skiria moderniems, žinomų gamintojų produktams. Šiuose televizoriuose įdiegtos naujausios technologijos garantuoja ilgaamžiškumą bei aukštą vaizdo kokybę, ko dažnai negauna perkantys nežinomų gamintojų produktus. Vis dar populiarių įprastų televizorių pasirinkimą lemia žemesnė kaina, tačiau ir čia reikėtų rinktis žinomo gamintojo televizorių. Kiekvienas pirkėjas turi pats nuspręsti, ko ieško, ir išsirinkti optimalų variantą. Žinomi garsūs gamintojai į televizorių technologijų bei saugumo sistemų kūrimą investuoja daug lėšų ir gali pirkėjui pasiūlyti aukštos kokybės produktus. Praėjusiais metais iš visų parduotų televizorių 7 proc. buvo modernūs, plokščiaekraniai. 2004-ųjų prognozėmis šis skaičius turėtų išaugti iki 20 procentų.