Reklaminės SMS žinutės ir nepageidaujami el. laiškai siutina lietuvius
2006 m. birželio 5 d. –„IBM Lietuva“ užsakymu atliktas „Vilmorus“ tyrimas parodė, kad Lietuvos gyventojus erzina reklaminės SMS žinutės bei elektroninės šiukšlės (vadinamasis „spam‘as“). Beveik pusė apklaustųjų atsakė, kad jie nekenčia reklaminių žinučių ir el. laiškų. Kita vertus, beveik 40 proc. respondentų teigė, kad reklaminiai pranešimai neerzina, nors jų kartais ir gauna. Moteris šios žinutės erzina mažiau nei vyrus – atitinkamai 30 proc. moterų ir 40 proc. vyrų atsakė, kad kartais gaunamos reklaminės žinutės erzina. Labiausiai tokia reklama yra nepatenkinti moksleiviai ir studentai bei daugiau uždirbantys sostinės gyventojai. Tolerantiškiausi vadinamajam „spam‘ui“ yra kaimų gyventojai – net 43 proc. jų atsakė, kad kartais gaunami reklaminiai pranešimai į elektroninio pašto dėžutę ar mobilųjį telefoną visai neerzina. „Nepageidaujami elektroninio pašto pranešimai sudaro 40-70 proc. elektroninių pašto laiškų. Elektroninio pašto grėsmės kelia pavojų verslui, kenkia jo saugumui, darbo našumui ir reputacijai. Ši problema auga kasdien, tačiau IBM gali pasiūlyti pirmaujančius rinkoje saugumo įrankius, padedančius visiškai išvengti nepageidaujamų laiškų“, – sako „IBM Lietuva“ integruotų technologinių paslaugų vadovas Antanas Uršulis.