Finansų ministerija siūlo supaprastinti PVM sąskaitų faktūrų naudojimo tvarką

Siekdama sudaryti palankesnes verslo sąlygas ūkio subjektams, Finansų ministerija siūlo tam tikrais atvejais supaprastinti PVM sąskaitų faktūrų naudojimo tvarką – nereikalauti iš kai kurių ūkio subjektų PVM sąskaitose faktūrose nurodyti visų privalomų rekvizitų, taip pat kai kuriems ūkio subjektams leisti saugoti PVM sąskaitų faktūrų antruosius egzempliorius ne popierine, o elektronine forma.

Nuo 2004 m. gegužės 1 d. įsigaliojusiame Pridėtinės vertės mokesčio įstatyme nustatyta, kad apmokestinamieji asmenys dokumentus privalo saugoti tokios formos (rašytinės ar elektroninės), kokios jie buvo išrašyti ar gauti. Tačiau ilgalaikes paslaugas (pavyzdžiui, telekomunikacijų) teikiantys asmenys klientams išsiunčia labai daug popierinio formato PVM sąskaitų faktūrų ir jų saugojimas tokia forma būtų susijęs su didelėmis išlaidomis. Atsižvelgdama į tai, Finansų ministerija siūlo tais atvejais, kai teikiamos ilgalaikės paslaugos, popierinės formos PVM sąskaitas faktūras leisti saugoti tik kompiuterine (elektronine) forma.

Įstatymas taip pat nustato, kad prekių tiekimas ar paslaugų teikimas turi būti įforminamas išrašant PVM sąskaitą faktūrą ir joje nurodant visus privalomus rekvizitus. Tačiau tiekiantiems PVM neapmokestinamas prekes ir teikiantiems PVM neapmokestinamas paslaugas ūkio subjektams, kurie per dieną atlieka labai daug operacijų (pavyzdžiui, bankuose), tai padaryti yra sudėtinga. Todėl Finansų ministerija siūlo nustatyti, kad tiekiant PVM neapmokestinamas prekes ir teikiant PVM neapmokestinamas paslaugas, kurių sąrašą tvirtina Vyriausybė ar jos įgaliota institucija ir kurios nurodytos PVM įstatyme, kai kurie iš privalomųjų rekvizitų nebūtų nurodomi.

Straipsniai 1 reklama
Views All Time
Views All Time
4035
Views Today
Views Today
1

Pridėti komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

+ 62 = 68